MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Vil tro dette er bare en anbefalt størrelse. Skal vel sikkert chache litt forskjellig. Lenke til kommentar
krroold Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hmm.. Jaja.. Jeg kjøper X360 neste uke og jeg kjøper med Carbon DET ER ET DIGG SPILL! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Kom hjem fra Kino i kveld og der var det en reklame fra NFS Carbon Fritt vilt er skikkelig bra film. Samboeren skvatt og hylte med resten av kinoen Perfekt film og nå skal jeg fortsette med F.E.A.R Endret 4. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du er ikke den eneste som har vert på "den store filmdagen". så også reklamen, sa ikke så mye om spillet akkurat. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 NFS Carbon rullet over kinolerretet inatt ja. Men etter at Saw III var ferdig så var spillet fort glemt. Sjukeste filmen jeg noen gang har sett:) Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er det noen som vet akkurat hvilke biler man får på collectors edition som man ikke får på den vanlige versjonen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 http://www.nfsunlimited.net/carbon/carlist Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har demoen heime... likte ikke driftingen på spillet!! men stylingen er bare konge! ... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her er min anmeldelse av NFS Carbon: Spelet er lekande lett heilt du kjem til ca 70-75% inn i spelet. Då blir det 110x vanskelegare - ikkje at det er noko fælt, då dei første 70% i spelet er alt for lett. Kjedelig spel. Einaste eg syns var moro var autosculpt. 1/10. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) hmm.. kommer til å kjøpe de meg uansett jeg Endret 9. november 2006 av Fphonex Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har prøvd demoen. Stylingen er det eneste store synes jeg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 autosculpen var en utrolig nedtur. du er begrensa til 4 forskjellige deler som du kan modde. setta er omtrent like til alle biler. de endrer design litt på noen biler pga design på bilen, f.eks. så er noen biler langt lavere i front enn andre. og så er endringene du kan gjøre i autosculpen også lik for alle bilene dersom du velger samme settet. jeg endte opp med å bruke sett nr 2 umodda, og sett nr 4 svakt modda. eneste som var brukbart var felgene. der var det litt flere muligheter. som jeg sa på forrige side, til å være et modde bil spill så suger utvalget. underground 2 er best på den delen, no questions. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 autosculpen var en utrolig nedtur. du er begrensa til 4 forskjellige deler som du kan modde.Felger, front-fanger, bak-fanger, skjørt, Spoiler, roof-scoop, potte og på muskel-bilene kan du kappe taket. Litt mer enn fire det vel? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg snakker da hovedsakelig om fangere og sideskjørt, og de kommer i 4 sett. vinger og felger var greit utvalg av, men desverre alt for tidkrevende å låse opp alt. pottene er også greie, men systemet for få bruke alt av autosculpen krever spesiele team mates er tåpelig. greit nok at du cash rewards og sånt, men er for mye som er låst i spillet. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Her er min anmeldelse av NFS Carbon: Spelet er lekande lett heilt du kjem til ca 70-75% inn i spelet. Då blir det 110x vanskelegare - ikkje at det er noko fælt, då dei første 70% i spelet er alt for lett. Kjedelig spel. Einaste eg syns var moro var autosculpt. 1/10. 7229595[/snapback] Gir det 8/10 da jeg synes spillet er drit artig i online Blir kanskje ekstra revet med når kompisen heletiden vil spille Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg snakker da hovedsakelig om fangere og sideskjørt, og de kommer i 4 sett. vinger og felger var greit utvalg av, men desverre alt for tidkrevende å låse opp alt. pottene er også greie, men systemet for få bruke alt av autosculpen krever spesiele team mates er tåpelig. greit nok at du cash rewards og sånt, men er for mye som er låst i spillet. 7252228[/snapback] Nei, hvis du ikke gidder spille ferdig spillet får du jo ikke en dritt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 jeg runda spillet sist søndag...har også tatt alle bronse challenges og kjørt litt for å unlocke reward cards. vet jeg ikke har tatt alt enda. men hvordan forklarer du at det er fremdeles en fin liten haug med både felger, vinger og annet småtteri som er låst, og reward cards ikke låser de opp. må jeg spille online for å låse opp resten? hva med de som ikke har mulighet til det eller ikke gidder? og du kan ikke komme her å si at det ikke er mye mer å låse opp denne gangen enn i de forrige spilla. carriere modusen her er den korteste jeg har vært borti på lenge. og så er det enda mer tidkrevende og mer spesifike krav til hva du må gjøre for å låse opp. en kjip måte å forlenge spillet på... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har vel kun en 2-3 småting igjen å låse opp, og jeg mangler bare en 4-5 challenges. Du har kanskje ikke kjørt alt i Campaign? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-8744507812422465718 litt fjell drifting =D Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) pen kjøring det der. var nære på et par ganger Jeg har vel kun en 2-3 småting igjen å låse opp, og jeg mangler bare en 4-5 challenges.Du har kanskje ikke kjørt alt i Campaign? hvis du mener karriere så har jeg tatt alt der. ikke kjørt quick race enda. sku bare ønske at karriera var lengre og at man heller fikk låst opp alt igjennom den istede for å måtte kjøre masse etterpå for å låse opp ting som hadde vært kult å hatt i karriera ... edit: hvor online finner jeg bilder av biler som folk har uploada? edit: finnes det en liste for unlocks ved online rank? jeg har bare kommet til lvl 4 online enda, men glemmer å lese rulletexten som sier hva jeg unlocker. Endret 10. november 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå