Gå til innhold

Need For Speed Carbon Collectors Edition


MindTooth

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

autosculpen var en utrolig nedtur. du er begrensa til 4 forskjellige deler som du kan modde.

 

setta er omtrent like til alle biler. de endrer design litt på noen biler pga design på bilen, f.eks. så er noen biler langt lavere i front enn andre.

 

og så er endringene du kan gjøre i autosculpen også lik for alle bilene dersom du velger samme settet.

 

jeg endte opp med å bruke sett nr 2 umodda, og sett nr 4 svakt modda. eneste som var brukbart var felgene. der var det litt flere muligheter.

 

som jeg sa på forrige side, til å være et modde bil spill så suger utvalget. underground 2 er best på den delen, no questions.

Lenke til kommentar

jeg snakker da hovedsakelig om fangere og sideskjørt, og de kommer i 4 sett. vinger og felger var greit utvalg av, men desverre alt for tidkrevende å låse opp alt.

 

pottene er også greie, men systemet for få bruke alt av autosculpen krever spesiele team mates er tåpelig. greit nok at du cash rewards og sånt, men er for mye som er låst i spillet.

Lenke til kommentar
Her er min anmeldelse av NFS Carbon:

 

Spelet er lekande lett heilt du kjem til ca 70-75% inn i spelet.

Då blir det 110x vanskelegare - ikkje at det er noko fælt, då dei første 70% i spelet er alt for lett.

 

Kjedelig spel.

 

Einaste eg syns var moro var autosculpt.

 

1/10.

7229595[/snapback]

 

Gir det 8/10 da jeg synes spillet er drit artig i online

Blir kanskje ekstra revet med når kompisen heletiden vil spille :)

Lenke til kommentar
jeg snakker da hovedsakelig om fangere og sideskjørt, og de kommer i 4 sett. vinger og felger var greit utvalg av, men desverre alt for tidkrevende å låse opp alt.

 

pottene er også greie, men systemet for få bruke alt av autosculpen krever spesiele team mates er tåpelig. greit nok at du cash rewards og sånt, men er for mye som er låst i spillet.

7252228[/snapback]

Nei, hvis du ikke gidder spille ferdig spillet får du jo ikke en dritt.

Lenke til kommentar

jeg runda spillet sist søndag...har også tatt alle bronse challenges og kjørt litt for å unlocke reward cards. vet jeg ikke har tatt alt enda.

 

men hvordan forklarer du at det er fremdeles en fin liten haug med både felger, vinger og annet småtteri som er låst, og reward cards ikke låser de opp.

 

må jeg spille online for å låse opp resten? hva med de som ikke har mulighet til det eller ikke gidder?

 

og du kan ikke komme her å si at det ikke er mye mer å låse opp denne gangen enn i de forrige spilla.

 

carriere modusen her er den korteste jeg har vært borti på lenge. og så er det enda mer tidkrevende og mer spesifike krav til hva du må gjøre for å låse opp. en kjip måte å forlenge spillet på...

Lenke til kommentar

pen kjøring det der. var nære på et par ganger :p

 

Jeg har vel kun en 2-3 småting igjen å låse opp, og jeg mangler bare en 4-5 challenges.

Du har kanskje ikke kjørt alt i Campaign?

hvis du mener karriere så har jeg tatt alt der. ikke kjørt quick race enda.

 

sku bare ønske at karriera var lengre og at man heller fikk låst opp alt igjennom den istede for å måtte kjøre masse etterpå for å låse opp ting som hadde vært kult å hatt i karriera ...

 

edit: hvor online finner jeg bilder av biler som folk har uploada?

 

edit: finnes det en liste for unlocks ved online rank? jeg har bare kommet til lvl 4 online enda, men glemmer å lese rulletexten som sier hva jeg unlocker.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...