Tordenflesk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) I tillegg til alt annet som har blitt sagt, Hvorfor i all verden bygger de ikke videre på forrige "underground" når de lager et nytt et? eks. Driftinga i U2 var god, og det var mulig å drifte/miste kontroll over bilen osv. selv utenfor drift-events. Men hvordan de fikk til det glemte de tydeligvis når de kokte ihop MW, for makan til skinne-kjøring skal du lete lenge etter. Noe annet også: For meg virker det som de lager spillet for den svakeste maskinen først, og så porter det "oppover" så det til slutt ser ut som dritt på f.eks. PC. Ikke ofte man ser så stygge texturer i nye spill nå for tiden. Endret 10. oktober 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eg kunne ikkje brydd meg mindre... Maken til melking av eit konsept skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Personlig synest jeg at det har gått nedover med NFS etter NFS 2 (som var veldig moro). Men nå har jeg ikke prøvd det aller nyeste. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Spillet byr på disco-lys i alle bauger og kanter( er ette eller annet jævlig med den siden a demoen),og bruker for mye motion-blur for min del. Ellers såg det ikkje nåe særlig bedre ut. Demoen hakket og hultret ein del også. 7044148[/snapback] jeg sier meg enig i dette, men så skal det også nevnes at denne demoen er en gammel build, mener å huske fra E3 eller deromkring. men bortsett fra litt mye disko lys, dårlig fps, tidenes mest håpløse gamemode (drifitnga er umulig denne gangen) så ser det ut til å bli ok...skal teste det som jeg pleier å gjøre når det kommer nye nfs spill, men har ingen planer om å betale penger for det... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Eg kunne ikkje brydd meg mindre...Maken til melking av eit konsept skal du leite lenge etter. 7044897[/snapback] Tror jeg skal slippe bomben av usakilighet her. Mario? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eg kunne ikkje brydd meg mindre...Maken til melking av eit konsept skal du leite lenge etter. 7044897[/snapback] Tror jeg skal slippe bomben av usakilighet her. Mario? 7044978[/snapback] Eg tok ikkje heilt den der. Er du uenig i utsagnet mitt- eller kjem du berre med eit anna eksempel på melking?Ikkje få meg til å starta på mario ein gong. NFS har vært dårleg sidan Hot Pursuit 2 i mi meining. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Aiaia, Mario må ikke nevnes her! Her snakker vi om melking av vanlige dødelige spillutgivere, ikke om Nintendo. EA er da bare en liten lærling når det gjelder melking, og ikke som Nintendo som faktisk lever av dette Edit: Jeg mannet meg opp og tok en kikk på den linken Bromlexl... og gud så kvalm jeg ble! Mario er uten tvil den mest uheldige spillkarakteren noensinne, som har måttet prøvd seg på allskens idrett og annet vas. Han må da begynne å bli trett av alt dette skrotet her... han hadde nok ikke joinet Nintendo hadde han visst om dette Det eneste som mangler nå er at MS følger etter, og vi får se HALO Racing, Young Master Chief Racing, Spartan Kart osv... Da er vi nær verdens undergang for min del Endret 11. oktober 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kommer det til pc? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Gjør nok det. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Da har iallfall eg bestilt vanlig Carbon for 392,- inkludert frakt på MPX.no . Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Etter å ha spilt demoen så er jeg ikke annet enn skuffet.. Det at alt foregår om natten kan jeg ikke si at jeg liker noe særlig...Og det er kun kosmetiske forandringen som er gjort med grafikken.. Om jeg skal kjøpe det...Til full pris..Ikke tale om.. Kanskje når fåes til 200-300 spenn Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hvor finner du demon? kunne tenkt meg g prøvd det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hvor finner du demon?kunne tenkt meg g prøvd det 7062534[/snapback] Xbox Live Marketplace. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Demoen til data jeg lurte på Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Den er vel ikke utgitt enda. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 når blir den det da Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kanskje 2 veker før lansering, var slik med Most Wanted iallfall. Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fant iallfall dette på siden der man kan førehansbestille Need for Speed Carbon Collector Edition: The following are minimum requirements for downloading the product:OS: Windows XP SP2 (32-bit edition only) CPU: 1.4 GHz or faster Ram: 256 MB or more Hard Drive: 6 GB or more free space to download and install Video: DirectX 9.0c compatible Sound: DirectX 9.0c compatible Input: Keyboard, mouse, or USB Streering Wheel / Gamepad Video card with 64 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce3 / NVIDIA GeForce4 (Ti series only) and ATI Radeon 8500 or higher. ATI Radeon 8500 Det koster jo berre $39.99 = 269,65257 . Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 tar det 6Gb det va my Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det koster jo berre $39.99 = 269,65257 feil..det blir 253.27kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå