Gå til innhold

Need For Speed Carbon Collectors Edition


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer nok til å kjøpe dette ja. Men er ikke sikker på hva som kan kvalifiseres som Collector Edition? Blir ihvertfall spennende å kunne style den Skylinen litt mer etter eget preg.

 

Release:  3. November 2006

 

Birger :)

7040679[/snapback]

 

Skjønner ikke hva som er bra med NFS:Carbon.

Men har du lyst å gi litt penger til EA så er dette et godt alternativ

Endret av avanore
Lenke til kommentar

hvorfor dette hatet mot EA?!?

Hadde vel vært jævli kult uten EA tenker jeg... da hadde vel markedet vært proppfullt av spill,

NOT...

 

For min del driter jeg i utgivern, bare spillet er bra... og Carbon høres fett nok ut det.

Som et intenst actionkjørespill er det deilig å bare slappe av forran TVén noen timer med NFS spillene...

Lenke til kommentar
hvorfor dette hatet mot EA?!?

Hadde vel vært jævli kult uten EA tenker jeg... da hadde vel markedet vært proppfullt av spill,

NOT...

 

For min del driter jeg i utgivern, bare spillet er bra... og Carbon høres fett nok ut det.

Som et intenst actionkjørespill er det deilig å bare slappe av forran TVén noen timer med NFS spillene...

7041006[/snapback]

 

Ingen hat mot EA her. Skal kjøpe Tiger Woods 07 og det er fra EA

Lenke til kommentar

Jeg kan jo være enig i at mye av det EA driver med kun er for å tjene cash...

Sånn som å slippe ut 3 NFS spill på litt over 1år...

Er sikker på at om de hadde brukt den tiden på feks ét NFS spill så ville jo resultatet vært mye bedre... Men uten EA ville nok veldig mange av spillutviklerne ha gått konkurs for lengesia, så det å ha EA i ryggen for å finansiere en utvikling/utgivelse er jo bare en skikkelig bonus.... Og vi vet jo at EA sansynligvis ikke går konk på en stund, og da vet vi jo også med sikkerhet at spillene de har under uvikling vil komme ut...

 

Hater nemmelig kanselerte utgivelser :(

Lenke til kommentar
hvorfor dette hatet mot EA?!?

Hadde vel vært jævli kult uten EA tenker jeg... da hadde vel markedet vært proppfullt av spill,

NOT...

 

For min del driter jeg i utgivern, bare spillet er bra... og Carbon høres fett nok ut det.

Som et intenst actionkjørespill er det deilig å bare slappe av forran TVén noen timer med NFS spillene...

7041006[/snapback]

 

Ingen hat mot EA her. Skal kjøpe Tiger Woods 07 og det er fra EA

7041026[/snapback]

 

He he, jeg har også vokst over trass og protestalderen der alle de store og etablerte er noen fy fy'er og det er kult og fronte meninga si om dette. Den største skurken i verden heter Bill Gates enda han gir mere penger til helseforetak i den fattige verden enn den norske stat noen gang har gjort. Men fordi han selv fortsatt sitter på godt med penger så er det kult esse og hate han eller komme med lignende uttalelser.

 

Åkke som, så til sak: Jeg synes Need for speed titlene stort sett har gått en vei de siste åra, og det er nedover.. Og så vrir jeg hjernen min og tenker på at jeg har da spilt noe need for speed på pc for mange år siden som var bra, var noe porche greier tror jeg. Men etter det har jeg ikke hatt sansen for det.

 

Så, jeg skjønner ikke helt den store oppmerksomheten de får hvert år for det. men men,,

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Folk har forskjellig smak for bil spill seff så slutt å diskuter det drittet.

 

Eg gleder meg så forferdelig til carbon og iallfall såg den nye online delen veldig lovende ut :) .

 

Men er det ingen som kan svare på kva som er forskjellen mellom vanlig carbon og Carbon Collectors Edition?

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar

Ka blir forskjellen mellom denne versjonen og vanlig da?

 

 

Uansett så blir det vel ingen a delene her i gården, da eg føler det samme som Dr.Peedee over. Men eg har lagt min frustrasjon over serien ut her før, så da skal eg spare dem som liker dette for det.

 

Syns dog det var noe med kjøringen som var bedre i demoen enn Most Wanted.

Lenke til kommentar
Sånn som å slippe ut 3 NFS spill på litt over 1år...

7041062[/snapback]

 

EA pleier å gi ut ett Need For Speed-spill i året, og det pleier å komme ut i November hvert år. Jeg synes Most Wanted var et skritt i riktig retning, spesielt siden Underground 2 ble litt for mye "bling bling" for min del (bilen så jo ut som et juletre til slutt).

 

Gleder meg til å prøve Carbon om noen uker :)

 

Følger det med en ekstra bil i Collector Edition, eller hva er forskjellen? Har sett at enkelte nettsider tilbyr en gratis Shelby GT for nedlastning ved forhåndsbestilling

Lenke til kommentar

Most Wanted var skikkelig artig, men det savnet de store mulighetene til å modifisere bilen skikkelig.

 

Carbon retter på dette på en herlig måte. Jeg ser virkelig frem til Carbon og hvis Autosculpt er like bra som de som har testet det sier, så kan dette bli skikkelig artig. :)

 

Er alltid keen på Collector's Edition, så hvis det kommer til PC også så blir det bra.

Lenke til kommentar
Er vel ikke et generell hat, men en fortvilelse over at EA egentlig stort sett ødelegge alle spillene i setter sine fingre i. Selv om de har noen gode tittler.

 

Birger :)

7041018[/snapback]

Bare håper de leverer på Army of Two!

Det, sammen med Assassins Creed & Gears de spillet jeg ser mest frem i mot!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Tror jeg holder meg unna, Need For Speed-serien har ikke så veldig mange gode spill, de kan faktisk telles på en hånd: Road & Track Presents: Need For Speed, Need For Speed III: Hot Pursuit og Need For Speed: Porche Unleashed/Porche 2000.

Lenke til kommentar

Synes dette spillet virker greit nok. kanskje ikke noe jeg løper og kjøper uten at noen gode ord om spillet er sagt. Å det er det jo lite av her siden det er et EA spill.

 

Personlig så har jeg lik mening som mange andre om NFS serien. Det toppet med Porsche. Det var et bra gameplay. Kul historie. Du som jobbet deg opp i firmaet. Genialt.

 

Mange varierte oppdrag. Deriblant testkjøring på "parkeringsplassen" Få spill jeg har likt like mye som det.

 

Men så kom underground miljøet og ødela noe av det som var så bra med NFS serien. (ja det var et spill imellom der, som også var ganske kult. men ikke i nærheten av porsche) Å konseptet underground har ødelagt en annen god serie også. Nemlig Tony Hawk serien. THPS4 var et genialt spill. Enkelt å pick up and play og ganske morsomt. Nå må jeg inrømme at det første THUG spillet var meget bra. Det hadde for første gang en bra historie som gjorde spillet enda et hakk bedre. THUG 2 :thumbdown: Jackass var teit lenge før dette spillet kom ut. Utrolig dårlig handling i spillet. Selv om gameplayet var det samme.

 

Tilbake til Carbon. Det som irriterer meg er at de går etter hva som er kult i bilkulturen nå, Det vil si "hva hadde sist Fast and furius film?" En formel som virket helt til det året det ikke kom film. Da de måtte lage most wanted. Som var et steg i en veldig bra retning. Men nå kom tokyo drift ut. Å da er drifting tilbake sammen med. You guessed it. CANYON RACES!

 

EIER INGEN AV DE KREATIVITET. Å det med å ta over territorium. Det har jo aldri blitt gjort før. Never ever. De er nesten forut for sin tid.

 

Spilltitler som kommer ut på en årlig basis er like forutsigbare som van damme filmer. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...