eikum Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei folkens Driver med binære koder, også er det veldig viktig at man kan XOR,AND,OR,NOR og NAND i hodet Noen som har tips til en enkel huske måte med disse? *veit ikke om det er riktig sted på forumet, så bare å flytte posten * Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) hmm... Det er sånt som kommer fort når du jobber med det, men Og er jo = 1 hvis alle signalene er 1 Eller er 1 hvis signalene tilsammen blir 1 eller mer dvs >=1 <- "eller port symbolet" Har du og og eller så er det bare og invertere utgangene(dvs resultatet) for å få N versionen av de. XOR (eksklusiv eller) = 1 hvis de to verdienen er ulike. Dette vet du sikkert allerede, men jeg kan desverre ikke gi deg andre råd en å jobbe med det. Sett deg ned å løs enkle oppgaver i er par timer eller no så kommer det for skal du se. Lykke til. Endret 10. oktober 2006 av Giddion Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 NITH Oslo, eksamen på fredag, kanskje? Fant noe her, men det var ikke veldig utfyllende... Lenke til kommentar
eikum Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) jepp går du der eller? Eller kanskje du går i Bergen ? Hva har dere fått vite ang. prøven a? Endret 10. oktober 2006 av eikum Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Går i Bergen ja. Har ikke fått vite så mye om prøva, men vi har hatt gjennomgang av pensum i dag og fortsetter i morra, og i morra kommer også det meste av regning og logiske operatorer. Kan eventuelt se om jeg får noen bra kilder av foreleser/emneansvarlig i morra. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fant noe her, men det var ikke veldig utfyllende... 7041288[/snapback] hehe hvorfor bruke en linje på forklaringen når man kan bruke en side ... Hvis jeg viste hvilken bakgrunn du (eikum) har er det muligens litt lettere å finne gode eksempler. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fant en bra ressurs nå, som jeg tenker jeg ser litt mer på selv når jeg kommer hjem. Link til de andre logiske operatorene finner du rett under tabellene. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Synes du om eksamen idag da? syntes den var meget enkel jeg.. Huska det meste ;D Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Regning var enkelt. Sleit en del med 21-23, samt noen av de første ti. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hva fikk du a? Jeg fikk A Lenke til kommentar
eikum Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor mange fikk A hos dere a? 29 stk i oslo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvor mange fikk A hos dere a?29 stk i oslo Jeg veit bare at Bergen gjorde det bedre enn Oslo, statistisk sett. Og, hvor mange er det i BIT i Oslo? Tror nemlig statistikken gjelder alle tre skolene. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvor mange fikk A hos dere a?29 stk i oslo Jeg veit bare at Bergen gjorde det bedre enn Oslo, statistisk sett. Og, hvor mange er det i BIT i Oslo? Tror nemlig statistikken gjelder alle tre skolene. 7160433[/snapback] hehe. fant de ut nå, at det var alle skolene. Aner ikke hvordan skolen i Oslo klarte det.. Men var hvert fall 3 stk på gruppen min som fikk A, med meg altså Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vi burde nesten hatt en egen NITH-tråd start (NTNUerene har det tross alt) istedet for å spore programmeringstrådene helt av.. Bare B på meg gitt, men klager hvertfall ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ueland, du har herved fått ansvaret for dette ansvarsfulle oppdraget med å opprette en egen tråd til NITHerne i intraforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå