NevroMance Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle oppgradere minnet på min bærbare ASUS a6ja, men problemet er at jeg ikke finner ut hva slags hk som er, og siden jeg da ikke kan så jævli mye om slikt har jeg ikke peiling hva slags minne som er kompatibelt. Skal oppgradere til 2x1024 MB minne. Lurer derfor om noen klarer å fiske frem ett par ikke så altfor dyre 1024 MB brikker som er kompatible med denne hadde jeg vært sjeleglad:D Endret 10. oktober 2006 av NevroMance Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Det er mere hvilken prosessor du har som er viktig når du skal ha minne, men en ny bios så burde du kjøre de felse minnebrikker på hk. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Da har jeg funnet noen alternativer til minne, hvilke mener dere jeg bør gå for. Kommer ikke til å overklokke og vil ha mest mulig effekt ut av pengene: Minne Noen som forresten vet om det er 1x1024 i a6ja eller 2x512. Kjedelig å kjøpe 2 brikker hvis jeg kun trenger 1. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Weelman Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei.Tenkte jeg skulle oppgradere minnet på min bærbare ASUS a6ja, men problemet er at jeg ikke finner ut hva slags hk som er, og siden jeg da ikke kan så jævli mye om slikt har jeg ikke peiling hva slags minne som er kompatibelt. Skal oppgradere til 2x1024 MB minne. Lurer derfor om noen klarer å fiske frem ett par ikke så altfor dyre 1024 MB brikker som er kompatible med denne hadde jeg vært sjeleglad:D 7040493[/snapback] Last ned EVEREST Ultimate Edition, så finner du det der(^^,) Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Takk, fant ut at det bare var 1 brikke. Det liker vi:D men noen av disse rambrikkene over som kan anbefalles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå