Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Audi 80

Anbefalte innlegg

Det kan alltid være noe feil med den, det ser du ikke før du møter opp eller ringer. Men HUSK at dette er en gammel bil! Den er faktisk 19 år, den trenger ikke å være noe dårlig kjøp i den forstand.

Når det gjelder Audi 80 så kommer ikke airbaggen før 94 modellen desverre. Det samme gjelder ABS bremsene. Du får også elektrisk taklukke : ) Bilen er fin, jeg har hatt den litt over et år nå og gikk igjennom EU kontrollen uten feil. Motoren går jevnt og fint så den holder nok i mange år til. (legger ved at jeg ikke har E, så jeg har bare noe å 90 hester) Klart det er ikke alt for mye, men det holder til meg, kanskje ikke så mye å leke seg med, men det regner jeg med at du ikke skal uansett siden du kjøper framhjulstrekker?

LEIF.

Endret av spinxzer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan alltid være noe feil med den, det ser du ikke før du møter opp eller ringer. Men HUSK at dette er en gammel bil! Den er faktisk 19 år, den trenger ikke å være noe dårlig kjøp i den forstand.

Når det gjelder Audi 80 så kommer ikke airbaggen før 94 modellen desverre. Det samme gjelder ABS bremsene. Du får også elektrisk taklukke : ) Bilen er fin, jeg har hatt den litt over et år nå og gikk igjennom EU kontrollen uten feil. Motoren går gjevnt og fint så den holder nok i mange år til. (legger ved at jeg ikke har E, så jeg har bare noe å 90 hester) Klart det er ikke alt for mye, men det holder til meg, kanskje ikke så mye å leke seg med, men det regner jeg med at du ikke skal uansett siden du kjøper framhjulstrekker?

7067727[/snapback]

Nei, blir nok ikke så mye leking, men fikk veldig lyst på 115 hester :p Det er flott å høre at bilene holder seg godt :) Takker for svar.

Lenke til kommentar
er nokk helle spissere kam, grenrør, effektanlegg, luftilter, porting av topp som teller

jeg har nå min andre 80, nå har jeg 04 med 90hk. Er fornøyd med bilen, bortsett fra motoren  :tease:

7076608[/snapback]

Hehe :) Godt og høre at du er fornøyd da :)

Den lista der skal jeg nok fullføre :p Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete? :hmm: Blir nok en Coupe :)

Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt :ohmy: Hva er en sugemotor? :blush: Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor?

Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som :cool:

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
du får 20v men en kamm, d står en uttafor huse wink.gif va 20v jeg tenkte på

hvilken 20V tenker du på da? 1.8 20V og 2.2 og 2.3 20V har to kammer..

kan ikke ha en kam som skal åpne og lukke 20 ventiler

7062291[/snapback]

d er en audi 90 Quattro, 88mod... 2,3 20v... den har bare en kam, jeng godt gjør de også

Lenke til kommentar
Hehe :) Godt og høre at du er fornøyd da  :)

Den lista der skal jeg nok fullføre  :p Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete?  :hmm: Blir nok en Coupe  :)

Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt  :ohmy: Hva er en sugemotor?  :blush: Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor?

Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som  :cool:

7077975[/snapback]

takk ja :) coupene liker jeg også, de har nokk baksete ja.

En sugemotor er en motor som ikke får pustehjelp, dvs at den ikke har en form for kompressor som dytter lufta inni den, ikke bare turbo.

Har også hørt noen som har sagt at en sugemotor er med f.eks forgasser, og den ikke har innsprøytning.

Lenke til kommentar
Hehe :) Godt og høre at du er fornøyd da  :)

Den lista der skal jeg nok fullføre  :p Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete?  :hmm: Blir nok en Coupe  :)

Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt  :ohmy: Hva er en sugemotor?  :blush: Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor?

Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som  :cool:

7077975[/snapback]

takk ja :) coupene liker jeg også, de har nokk baksete ja.

En sugemotor er en motor som ikke får pustehjelp, dvs at den ikke har en form for kompressor som dytter lufta inni den, ikke bare turbo.

Har også hørt noen som har sagt at en sugemotor er med f.eks forgasser, og den ikke har innsprøytning.

7081841[/snapback]

Da blir vel turbo veien å gå :)

Det blir nok en Coupe på meg om de har baksete :)

Men stå på med din 80! Liker det du gjør :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...