-Lasse Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Det kan alltid være noe feil med den, det ser du ikke før du møter opp eller ringer. Men HUSK at dette er en gammel bil! Den er faktisk 19 år, den trenger ikke å være noe dårlig kjøp i den forstand. Når det gjelder Audi 80 så kommer ikke airbaggen før 94 modellen desverre. Det samme gjelder ABS bremsene. Du får også elektrisk taklukke : ) Bilen er fin, jeg har hatt den litt over et år nå og gikk igjennom EU kontrollen uten feil. Motoren går jevnt og fint så den holder nok i mange år til. (legger ved at jeg ikke har E, så jeg har bare noe å 90 hester) Klart det er ikke alt for mye, men det holder til meg, kanskje ikke så mye å leke seg med, men det regner jeg med at du ikke skal uansett siden du kjøper framhjulstrekker? LEIF. Endret 15. oktober 2006 av spinxzer Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Det kan alltid være noe feil med den, det ser du ikke før du møter opp eller ringer. Men HUSK at dette er en gammel bil! Den er faktisk 19 år, den trenger ikke å være noe dårlig kjøp i den forstand. Når det gjelder Audi 80 så kommer ikke airbaggen før 94 modellen desverre. Det samme gjelder ABS bremsene. Du får også elektrisk taklukke : ) Bilen er fin, jeg har hatt den litt over et år nå og gikk igjennom EU kontrollen uten feil. Motoren går gjevnt og fint så den holder nok i mange år til. (legger ved at jeg ikke har E, så jeg har bare noe å 90 hester) Klart det er ikke alt for mye, men det holder til meg, kanskje ikke så mye å leke seg med, men det regner jeg med at du ikke skal uansett siden du kjøper framhjulstrekker? 7067727[/snapback] Nei, blir nok ikke så mye leking, men fikk veldig lyst på 115 hester Det er flott å høre at bilene holder seg godt Takker for svar. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Går det an å chippe disse bilene? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) å chippe en sugemotor går ann det.. men det koster nok mer enn det smaker.. får ikke så mye hester mer Endret 15. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 å chippe en sugemotor går ann det.. men det koster nok mer enn det smaker.. får ikke så mye hester mer 7074256[/snapback] Ok.. Hvor mye kunne jeg fått ut av en slik motor? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ok.. Hvor mye kunne jeg fått ut av en slik motor? http://www.estuning.net/uploads/Audi.htm Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 er nokk helle spissere kam, grenrør, effektanlegg, luftilter, porting av topp som teller jeg har nå min andre 80, nå har jeg 04 med 90hk. Er fornøyd med bilen, bortsett fra motoren Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 er nokk helle spissere kam, grenrør, effektanlegg, luftilter, porting av topp som teller ja, stemmer det Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) er nokk helle spissere kam, grenrør, effektanlegg, luftilter, porting av topp som tellerjeg har nå min andre 80, nå har jeg 04 med 90hk. Er fornøyd med bilen, bortsett fra motoren 7076608[/snapback] Hehe Godt og høre at du er fornøyd da Den lista der skal jeg nok fullføre Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete? Blir nok en Coupe Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt Hva er en sugemotor? Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor? Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som Endret 15. oktober 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 en sugemotor er en motor uten turbo.. altså en vanlig motor.. Lenke til kommentar
MrMe Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 du får 20v men en kamm, d står en uttafor huse wink.gif va 20v jeg tenkte på hvilken 20V tenker du på da? 1.8 20V og 2.2 og 2.3 20V har to kammer.. kan ikke ha en kam som skal åpne og lukke 20 ventiler 7062291[/snapback] d er en audi 90 Quattro, 88mod... 2,3 20v... den har bare en kam, jeng godt gjør de også Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 en sugemotor er en motor uten turbo.. altså en vanlig motor.. 7078230[/snapback] Oja! haha, det burde jeg egentlig skjønt Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hehe Godt og høre at du er fornøyd da Den lista der skal jeg nok fullføre Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete? Blir nok en Coupe Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt Hva er en sugemotor? Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor? Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som 7077975[/snapback] takk ja coupene liker jeg også, de har nokk baksete ja. En sugemotor er en motor som ikke får pustehjelp, dvs at den ikke har en form for kompressor som dytter lufta inni den, ikke bare turbo. Har også hørt noen som har sagt at en sugemotor er med f.eks forgasser, og den ikke har innsprøytning. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hehe Godt og høre at du er fornøyd da Den lista der skal jeg nok fullføre Men jeg har sett litt på Coupe'ene. Har de baksete? Blir nok en Coupe Edit: Jeg er veldig grønn på motor og sånt Hva er en sugemotor? Hva er forskjellen på en sugemotor og "vanlig" motor? Edit2: Jeg har kikket på showcasen din Domi9q, veldig pen 80! Den blir veldig kul ser det ut som 7077975[/snapback] takk ja coupene liker jeg også, de har nokk baksete ja. En sugemotor er en motor som ikke får pustehjelp, dvs at den ikke har en form for kompressor som dytter lufta inni den, ikke bare turbo. Har også hørt noen som har sagt at en sugemotor er med f.eks forgasser, og den ikke har innsprøytning. 7081841[/snapback] Da blir vel turbo veien å gå Det blir nok en Coupe på meg om de har baksete Men stå på med din 80! Liker det du gjør Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har sett litt rundt, men finner bare "styla" coupe'er Noen som vet om en\steder der jeg kan få kjøpt heeelt standar? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) har du sett på autodb a? finn.no? Endret 17. oktober 2006 av Nish Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 med de kriterier du stiller kan jeg tenke meg at det er vanskelig å finne ja Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg fant en koster riktig nok 40.000 da.. Men skal titte litt på den ! Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som vet om svakheter på en 80 Coupè 93'? Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Ikke det nei... Men jeg så dette her om dagen og lurte på hva er dette?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå