iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 VG.no melder i dag at Al Jazeera skal lage dokumentar om samene Samene skal lære kurderne hvordan man kan leve fredelig sammen med sine undertrykkere.Den arabiske TV-kanalen Al Jazeera tar turen til Norge for å lage dokumentar om samene. Dokumentaren skal ta for seg hvordan samer har klart å leve fredelig med nordmenn etter hundrevis av år med undertrykking Dette blir i følge artikkelen en av de første dokumentarfilmene til Al Jazeeras dokumentaravdeling. Jeg må si at jeg tror denne dokumentaren, om ikke annet, blir interessant Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er bra at den arabiske verden benytter seg av mer eller mindre objektive massemedier framfor indirekte eller direkte vold, men i hvilken grad kan den grad av ytringsfrihet de har i slike medier misbrukes som propaganda, misleding, underbygging av gjensidig årelange hattilstander eller liknende? Lenke til kommentar
Biera Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Samene skal lære kurderne hvordan man kan leve fredelig sammen med sine undertrykkere.Den arabiske TV-kanalen Al Jazeera tar turen til Norge for å lage dokumentar om samene. Dokumentaren skal ta for seg hvordan samer har klart å leve fredelig med nordmenn etter hundrevis av år med undertrykking Send heller noen kurdere oppover for å lære oss hvordan drive skikkelig geriljakrig! Jeg vil fly rundt i skauen og sprenge ting! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Det kommer til å bli en fin propagandadokumentar. Tar vel et par uker, så ringer Bin Laden og vil prate med Sametinget, så kan de samarbeide om å kvitte seg med nordmennene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå