Sensurert Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har lyst på firhjuling og sett litt på denne. Noen som har erfaringer med den eller hørt noe om den? Btw, Er 250 jeg skal ha ^^ Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hørtes ut som et ukjent merke, sikkert bra 4 hjuling, men som sagt blir det vanskelig å skaffe deler til denne 4hjulingen vis det skal være at produsent har designet egne deler osv. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 hørtes ut som et ukjent merke, sikkert bra 4 hjuling, men som sagt blir det vanskelig å skaffe deler til denne 4hjulingen vis det skal være at produsent har designet egne deler osv. 7041058[/snapback] De selger reservedeler der jeg skal kjøpe den Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den skal visst rygge like fort som den går fremover har jeg hørt! Hehe Lenke til kommentar
Bannansplitt Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Kjøp ikke den. En Polaris 90ccm går fortere enn den. Tenk deg godt om og kjøp deg merkevare som Honda eller Polaris Endret 28. oktober 2006 av Bannansplitt Lenke til kommentar
dnnl Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Den skal visst rygge like fort som den går fremover har jeg hørt! Hehe 7111811[/snapback] Hvordan går denne sykkelen? Jeg har tenkt på å kjøpe den, altså Kazuma Falcon 250/Kazuma adult Falcon 250 og jeg lurer på hva kvaliteten, og hvordan den går... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kjøp ikke den. En Polaris 90ccm går fortere enn den. Tenk deg godt om og kjøp deg merkevare som Honda eller Polaris 7118584[/snapback] Hvor har du lest dette ? Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 kazuma er et bra merke det. får også kjøpt deler til den. og det er lisens produsert honda motor som står i dem. ikke være redd for og kjøpe en kazuma nei:) Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Ikke bra. Var med en kompis for han kjøpte, han kjøpte 2 stk. 1 150cc og 1 250cc tror jeg. 150cc'n starta ikke en gang, og den andre fjuska som f***, lysene virket ikke en gang, så de ble levert tilbake med en gang. China dritt, sløsing av penger. Har selv en China atv, en 150cc. Full straffa. Den har jeg hatt i 5 år nå å har enda ikke hatt et eneste problem, kanskje litt heldig i forhold til andre, som går på den tabben ved å la seg lure... Det er jo gøy, men du får ikke hva du betaler for. Legg pengene i noe ordentlig, som Honda, Suzuki, Kawasaki osv. Det er DET, som er EKTE kvalitet! Endret 1. juli 2009 av MusiQ Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ikke bra. Var med en kompis for han kjøpte, han kjøpte 2 stk. 1 150cc og 1 250cc tror jeg.150cc'n starta ikke en gang, og den andre fjuska som f***, lysene virket ikke en gang, så de ble levert tilbake med en gang. China dritt, sløsing av penger. Har selv en China atv, en 150cc. Full straffa. Den har jeg hatt i 5 år nå å har enda ikke hatt et eneste problem, kanskje litt heldig i forhold til andre, som går på den tabben ved å la seg lure... Det er jo gøy, men du får ikke hva du betaler for. Legg pengene i noe ordentlig, som Honda, Suzuki, Kawasaki osv. Det er DET, som er EKTE kvalitet! -Alle påstår at de er lisens lagd av Honda, blablabla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare tøv folk sier her ... Kazuma har jo fått godt rykte fordi de leverer kvalitet i forholdt til prisen. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bare tøv folk sier her ... Kazuma har jo fått godt rykte fordi de leverer kvalitet i forholdt til prisen. Tror du ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå