zEUN Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://files.filefront.com/Best_of_HW_LAN_...;/fileinfo.html (BETA! MED EN DEL FEIL!) Jeg holder på med denne filmen: "Best of Hardware LAN" og jeg lurer på hvem jeg skal kontakte for støtte ang. denne filmen. Jeg trenger noe "reklame" for denne filmen for å få folk til å sende demoer. Dette kan skje ved at det blir satt i topic i IRC channelen o.l. Det hadde også hjulpet med den 3D logoen som var i HW LAN traileren(om ikke jeg kunne lage en selv). Hvis noen leser denne tråden som HAR demo som de vil ha med, så send gjerne link til demo og txt dokument med tider som en .rar fil. Jeg er å finne på #hw-lan som oftest (zEUN-pwn-). Det hadde også vært fint med noen form for "takk" for at jeg gjør dette. Jeg jobber tross alt hardt med filmen. Hvis admins har noe å si meg så kontakt meg på IRC. takk ; ) Lenke til kommentar
Leln Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kult:) Veldig bra! Den var faktisk veldig bra laget. Du fikk med til å like filmen selvom jeg ikke spiller cs. Fin musikk! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Var for mye lyd på videoen i forhold til musikken. Men ellers veldig bra. Er jo forløbig bare CS fragfilm, men om du får materiale til mere, så hadde det blitt bra. Lenke til kommentar
zEUN Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, jeg holder på med introen nå. Håper bare at folk kan kontakte meg angående demoer... Jeg skal antakeligvis ha litt klipp fra selve lanet også, ikke bare cs. Men jeg har ikke fått noe tilbakemelding fra admins... asap? ;D Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvor er musikken fra? Du kan bare glemme noen form for reklame om det er snakk om Copyrights. Lenke til kommentar
zEUN Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Global Deejays Vs Benny Benassi - San Fransisco Dreaming (Musical Racket Mix).mp3 Har desverre ingen rettigheter på sangen... Er ikke sikker på om sangen er under frie lisenser heller, men det er vel minst sannsynlig. Har Hardware LAN noen form for rettigheter på noen sanger som jeg eventuelt kan bruke? Endret 11. oktober 2006 av zEUN Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Bruk nå sangene du vil.... Reklame får du via forumet... =P Du får neppe noe mer reklame enn det. ( Hw-Lan hadde heller ikke noe serlig reklame isegselv) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er enig med WiSLE.. Btw WiSLE du er en dota t*s Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Bare bruk sangen da.. OMg superslask. Anmeld han da hvis det bryr deg så veldig mye.... Endret 17. oktober 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg fatter ikke hvor kortfatta enkelte er. Ja du ser vel at jeg sitter med telefonen klar for å melde han til alt som er av myndigheter. At du er så ignorant at du ikke klarer å forstå at jeg mener han bare kan glemme noe offentlig reklame (som er det han spør etter) fra et offentlig organ, med et medie han har brutt copyright lover med, er for meg et mysterium. No one gives a shit, men man kan ikke gå ut offentlig med det. Get it? Jeg tviler. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Never mind!... (ABC DEFG HIJKL). bare gordi man måtte ha 14 tegn Endret 17. oktober 2006 av xclusive_danny Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Veldig bra. Tror du "paffa" meg en gang der i starten. =) tror det var meg. Endret 17. oktober 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
zEUN Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Veldig bra. Tror du "paffa" meg en gang der i starten. =) tror det var meg. 7091714[/snapback] HEHEY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg