Gå til innhold

HW-Lan 06: Jeg lager HW LAN fragmovie

zEUN

Anbefalte innlegg

http://files.filefront.com/Best_of_HW_LAN_...;/fileinfo.html

(BETA! MED EN DEL FEIL!)

Jeg holder på med denne filmen: "Best of Hardware LAN" og jeg lurer på hvem jeg skal kontakte for støtte ang. denne filmen. Jeg trenger noe "reklame" for denne filmen for å få folk til å sende demoer. Dette kan skje ved at det blir satt i topic i IRC channelen o.l. Det hadde også hjulpet med den 3D logoen som var i HW LAN traileren(om ikke jeg kunne lage en selv). Hvis noen leser denne tråden som HAR demo som de vil ha med, så send gjerne link til demo og txt dokument med tider som en .rar fil. Jeg er å finne på #hw-lan som oftest (zEUN-pwn-). Det hadde også vært fint med noen form for "takk" for at jeg gjør dette. :roll:

Jeg jobber tross alt hardt med filmen. Hvis admins har noe å si meg så kontakt meg på IRC.

takk ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg holder på med introen nå. Håper bare at folk kan kontakte meg angående demoer... Jeg skal antakeligvis ha litt klipp fra selve lanet også, ikke bare cs. Men jeg har ikke fått noe tilbakemelding fra admins... asap? ;D

Lenke til kommentar

Global Deejays Vs Benny Benassi - San Fransisco Dreaming (Musical Racket Mix).mp3

Har desverre ingen rettigheter på sangen... Er ikke sikker på om sangen er under frie lisenser heller, men det er vel minst sannsynlig. Har Hardware LAN noen form for rettigheter på noen sanger som jeg eventuelt kan bruke?

Endret av zEUN
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvor kortfatta enkelte er. Ja du ser vel at jeg sitter med telefonen klar for å melde han til alt som er av myndigheter.

At du er så ignorant at du ikke klarer å forstå at jeg mener han bare kan glemme noe offentlig reklame (som er det han spør etter) fra et offentlig organ, med et medie han har brutt copyright lover med, er for meg et mysterium. No one gives a shit, men man kan ikke gå ut offentlig med det. Get it? Jeg tviler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...