Gå til innhold

Hvilken universal fjernkontroll kan anbefales?


Anbefalte innlegg

Jeg har fire forskjellige fjernkontroller bare på rommet mitt (TV, DVD-spiller, TV-kort og surround-lyd), og det er tre for mye.

 

Så er det noen her som har tips til hvilken fjernkontroll jeg burde skaffe? Jeg har sett litt på Logitech Harmony-serien, men de er ganske dyre (stramt budsjett :p)

 

Den skal ha lærefunksjon og ikke koste mer enn 500 hundre kroner inkl. porto. Den bør også være til salgs i Norge, men muligheten er der for å kjøpe fra kjente utenlandske steder/butikker (feks. ebay eller amazon).

 

Takker for svar :)

 

Edit: Justert litt på prisen :)

Endret av morra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv den logitech harmony 525 og kan anbefale på det sterkeste.

 

Den tok Viewsonic W3260.

Den tok Harman kardon AVR65.

Den tok Pioneer dvd575.

Den tok en eldre Sharp VHS.

 

Alle funket UTEN kopiering fra gamle kontrollen, den fant alt i databasen til logitech.

Og så enkelt da :)

Lenke til kommentar

Store hertug: H525 kan styre PC hvis du har ir-mottager(e). Jeg bruker to forskjellige mottagere, en som kom med et hauppauge-kort, og en usb-variant som kom med et annet TV-kort. De måtte registreres som to enheter på fjernkontrollen, og jeg var nødt til å identifisere dem manuelt, men da gikk det. Mulig det fins en bedre måte å fikse det på (f.eks. USB-Uirt el.), men dette funker for meg.

Lenke til kommentar
Den så ut til å være veldig fokusert på PC. Funker den på TV og DVD-spiller også?

7046880[/snapback]

 

 

Jeg beklager "feilsvar her", var sikker på at du var ute etter en HTPC fjernkontroll. Denne vil nok ikke passe ditt bruk. Lover at jeg skal LESE innlegg(ene) bedre neste gang jeg poster ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...