vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg lurer på om jeg har vitamin mangel av ett eller annet slag, jeg er konstant trøtt og sliten, selv om jeg sover rikelig! Orker meget lite og det er veldig frustrerende, og går utover skolegangen min. Noen som har en ide hva det kan være? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 helt normal latskap? jeg er også plaget Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 du orker ikke gjøre mye, fordi du ikke gjør noe er en liten ond sirkel, gjør du mer om dagen, så orker du mer, hvis du f.eks starter å trene, så får du mer energi... evt prøv ginseng, det funker kjøp flytende og ta en stor slurk hver morgen Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ja aklla har et godt poeng der, ikkeno man blir mer lat av enn å være lat Lenke til kommentar
vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 er en liten ond sirkel, gjør du mer om dagen, så orker du mer, hvis du f.eks starter å trene, så får du mer energi... Jeg trener 3 ganger i uken da, og lever ett helt normalt og vanlig liv. Klart jeg er nokså slapp, tilbringer en del tid i sofaen foran tv'en, men ikke så veldig mye mer enn gjennomsnittet. Tror jeg tar en tur til legen jeg! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan være mange grunner til dette. Du burde kanskje få testet blodsukkeret ditt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 vanskeligåfinnepåenbraemnetittel? Rapportert. Begynner så smått å bli lei av at folk konsekvent omgår treordsregelen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Pirke Pirke..? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (Vitaminmangel skal skrives i ett ord... Du bør sette inn to ord til i emnefeltet hvis ikke tråden skal stenges.) Hva spiser du til vanlig? Jeg tror kanskje en lege er bedre å konsultere enn diskusjon.no i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Pirke Pirke..? 7044154[/snapback] Neida, bare stenge, stenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg