Ickz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 har fått tak i en del musikk som er av typen mpc filer (spilles av i media player classic). dette plager meg siden jeg vil kunne spille de av i winamp sammen med resten av musikken min, noen som vet om jeg på noen måte kan få spilt de av i winamp eller konvertert de til mp3 filer? har prøvd å google litt men det meste koster penger, vil helst se om det i det hele tatt finnes en gratis løsning på dette før jeg betaler for noe... noen forslag? (dette blir riktig forum vel?) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøv MediaMonkey du: her Beste avspiller når det kommer til organisering av dine filer. Husk og hak av Mpc-filene når du importerer musikken! Henrik Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 takk HenHau, fant ut at mediamonkey kunne konvertere de også, så da kan jeg fortsette bruke winamp som jeg ellers er fornøyd med Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 takk HenHau, fant ut at mediamonkey kunne konvertere de også, så da kan jeg fortsette bruke winamp som jeg ellers er fornøyd med 7040685[/snapback] Bruker selv MediaMonkey bare til organisering. Kjører WMP 11 som avspiller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hvorfor ikke bare laste ned filter/codec/plugin til Winamp? MPC skal vistnok ha bedre kvalitet enn MP3 og transkoding er aldri gøy. http://www.free-codecs.com/Winamp_MPC_Plugin_download.htm Endret 11. oktober 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 takk HenHau, fant ut at mediamonkey kunne konvertere de også, så da kan jeg fortsette bruke winamp som jeg ellers er fornøyd med 7040685[/snapback] winamp tar av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå