DevianX Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hei folkens! Viser til tråden min, der jeg diskuterer om mine rettigheter da jeg mottok en feilvare fra Psdata. Jeg vil si at dere er meget service innstilt og yter mest mulig for at kunden skal få minst ulemper. Noe som er veldig viktig i dagens samfunn. Skulle ønsker at alle butikker behandlet sine kunder slik dere gjør. Da hadde det aldri vært noen krangel mellom kunde og selger. Dere gjør en maks innsats!! Beste butikken jeg har handlet hos. Andre butikker burde da PSdata som et forbilde. Jeg har handlet hos veldig mange forskjellige butikker, men ingen har samme innstilling som PSdata! Ps. Jeg sendte en melding til Kilogram. Der jeg ønsket at han skulle endre topicen min til ``mine rettigheter når jeg mottar en feilvare`` Utdrag fra den andre tråden! .................................................... Jeg snakket med PSdata, og jeg fikk hevet kjøpet mitt. Fikk 1000,- for min 24x/10x/40x noe jeg synes er meget høyt forhold til dagens priser. De tok sikkert hensyn til at jeg hadde brent såpass mange cd'er. Uansett vil jeg si at PSdata er den mest seriøse butikken jeg har handlet hos. De tar sine kunder på alvor og har full forståelse for oss forbrukere. Noe jeg synes er veldig viktig. De beklaget for at de sende meg bulk utgave. Denne butikken kommer jeg til å være trofast mot resten av livet. Meget bra! Håper deres nivå holder samme standard som nå!! Har aldri opplevd så bra service. Keep up the good work PSdata!!! .................................................... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har samme erfarin som deg,snakket faktisk med dem i dag og fikk da tips/hjelp med ting som faktisk ikke er kjøpt hos dem. Topp butikk, handler 90 % av varene mine der. Lenke til kommentar
chimera Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 P4 2,8 @ 3,4 Corsair XMS 3500 512mb & 413 mhz Ati 9700 Pro Asus P4PE Vannkjøling 2*120 gb Western digital 8mb cache Lian Li pc 70 3D Mark 18061 Du har vel ikke denne maskina? Det ser ut som en drømmemaskin bortsett fra HDene :wink: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Ja, PSData har flere ganger vist at de setter kunden i fokus, uten at man må slå lovsamlingen i bordet. Kunden har som kjent alltid rett, selv om han rent juridisk egentlig ikke har det. All ære til PSData for det. LeD Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Thats for sure!! Lenge leve PSdata. Jeg også handler ca. 80%-90% av mine ting hos dem. Alt annet tar jeg hos microplex.no Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 20:34, skrev chimera:P4 2,8 @ 3,4 Corsair XMS 3500 512mb & 413 mhz Ati 9700 Pro Asus P4PE Vannkjøling 2*120 gb Western digital 8mb cache Lian Li pc 70 3D Mark 18061 Du har vel ikke denne maskina?Det ser ut som en drømmemaskin bortsett fra HDene :wink: Selvfølgelig har jeg den,har vel ingen intresse av å bløffe om det Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Neida! .. du bloeffer nettop ikke om den pcen nei.. Enten bloeffer du Eller so e du ganske lost! Teit er du no uansett.. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Snekkere jobber så mye svart vøtt, at de får råd til sånne maskiner. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 23:17, skrev lithium:Neida! .. du bloeffer nettop ikke om den pcen nei.. Enten bloeffer duEller so e du ganske lost!Teit er du no uansett.. Si meg hva er det som feiler deg? Har jeg fornermet deg på noe vis må du vere så snill å si fra, ellers må du vere så vennlig å moderere utrykkene dine vist du har tenkt å vere her på forumet Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Si meg hva er det som feiler deg?Har jeg fornermet deg på noe vis må du vere så snill å si fra, ellers må du vere så vennlig å moderere utrykkene dine vist du har tenkt å vere her på forumet Hehe, slapp av han er bare misunnelig! Det er jeg og så da sier jeg bare æsj.... jeg liker deg ikke [ Denne Melding var redigert av: gixer på 2002-11-04 23:53 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg er kjempeglad i deg Snekker'n! (kjeder meg litt idag) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg er helt avslappet,men det er nettop personer som lithium med sine usaklige og frekke utsagn som bidrar til å ødlegge ellers bra tråder. Ble sånne sparka rett ut av forumet med en gang hadde sikkert slike ting forsvunnet ganske raskt. Kritiser gjerne meg og andre på et saklig grunnlag,de som ikke liker meg eller andre på så usaklige ting får holde kjeft. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 haha.. får @ min twinmos 3200 ram lengre enn din :wink: 452mhz å CL2 ^^ resten av maskina er det vel så som så med :/ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 00:36, skrev Nzo*:haha.. får @ min twinmos 3200 ram lengre enn din :wink:452mhz å CL2 ^^resten av maskina er det vel så som så med :/ Flotte greier,hos meg er det prosessorn som stopper ikke minnet. Uansett er det meeeget bra å klare 452 mhz,grattis Lenke til kommentar
joker Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Liker og lese at dere er så fornøyd med Psdata Sitter her og venter på mitt kjære gf4 kort.. Har alltid handlet på Norek men bestilte for første gang fra Psdata fordi jeg har hørt så mye bra om dem. Synd at jeg måtte teste servicen deres allerede første bestiling, men etter det jeg har hørt så burde jeg være gla det var der jeg bestilte og ikke Norek... Venter spent Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Vel fikk prob med en hd på onsdag ringte psdata og på torsdag kl 0900 kunne jeg hente en ny på posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå