Kannutt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Holder på med en side for en kunde, men har problemer med å få IE til å være med på leken. Ser ut slik tanken er i FF og Opera, men IE vil ikke vise siden som tenkt. Noen som kan hjelpe med noe fix på IE-bugen? Har forsøkt det meste. Tar gjerne tilbakemeldinger på design også.... Her er linken hvor siden ligger foreløpig: BRT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan du ta deg noen minutter på å forklare de designmessige valgene dine, tror du? Hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan du ta deg noen minutter på å forklare de designmessige valgene dine, tror du? Hadde vært kjekt 7046186[/snapback] Jepp, det kan jeg.... Egentlig ganske enkel forklaring. Kunden vil ha en side som skilte seg litt ut fra det "vanlige". Visittkort var et av stikkordene. Sort var et av kundens førstevalg hva farger på siden angår. Jeg synes helt sort bakgrunn blir noe tungt, og la mer grå-nyanser både i background og main-elementet. Synes det gir et seriøst inntrykk. Samtidig får det kunden til å fremstå som en aktør som ikke gir bort sine tjenester. Sidene skal ikke utrykke noe rimelig, snarere tvert imot. Kundens logo gir farvevalgene. Når sant skal sies, så har kunden selv vært svært delaktig i utformingen, det dreier seg tross alt om et firma som lever av å selge sine kreative egenskaper, og de har derfor sterke meninger om hvordan det skal se ut. Selv synes jeg det kanskje blir litt for "trykksak-aktig", men det beror nok på at kundens kompetanse ligger der. PS! Noen endelig avgjørelse på typografi er ikke tatt. Ville aller helst ha benyttet Myriad, men det er kanskje en type som for få kan lese på sine maskiner? Noen som kan hjelpe med plasseringen? IE klarer ikke å lese siden riktig! Anyone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå