CustomTP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) enkelt og greit... hvor mye kan en flashe gpuen og cpuen min...? Har denne psuen..... har ikke vannavkjøling eller noe xtra kjøling enn det som er stock, det fulgte med 3eller4 mediums vifter (husker ikke helt) ca(80-120)mm. Emnetittelen er endret til en mer beskrivende tittel. Endret 21. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva mener du med å "flashe"....? Mener du overklokking av cpu og gpu? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva mener du med å "flashe"....? Mener du overklokking av cpu og gpu? 7053071[/snapback] ja... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) prøv først å bruke søkefunksjonen som finns her i forumet, les deretter de postene som allerede er skrevet angående dette temaet. Det finns mange poster som omhandler dette temaet... uten at jeg kan garantere det vil jeg tro at cpu´en kan klokkes til 2.5-2.6GHz, disse prosessorene er ikke så klokkevennlige som enkelte andre. Men hvem vet, du kan være heldig :!: Prøv og se hvor langt du kommer da... overklokkingsguider finns det også en drøss av her. edit: angående skjermkortet kan du sikkert klokke litt. orginalt er vel 650 på gpu og 800(1600) på minne. GTX er ikke loke klokkevennlig som feks. GT og GTO men regner med at 680++ på gpu og 850-900 på minne er innenfor rekkevidde. Men strengt tatt er dette ett kort som yter meget godt uten klokking Mvh amdme Endret 12. oktober 2006 av amdme Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sjekk vedlegget mitt. Tror det skal bli vanskelig å overgå den scoren med det første Har faktisk ikke gjort noe med bildet. Bare CPU-Z som monger. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sjekk vedlegget mitt. Tror det skal bli vanskelig å overgå den scoren med det første Har faktisk ikke gjort noe med bildet. Bare CPU-Z som monger. 7056992[/snapback] ha hah haha ha ha...dritbra....!!!!! :!: Kanskje en slik score blir en realitet i 2020 he he.. Litt av en bug da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå