PsychoDevil98 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bruker Microsoft Sidewinder Pro, som jeg er fornøyd med. Det er ganske lenge siden jeg kjøpte den, så jeg vet ikke om jeg finner den i prisguiden for de som eventuelt er interessert. PD Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 er endel forskjellige sidewinder pro's http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Sidewinder_3D_Pro jeg har den det er bilde av, og syns retningskontrollen suger. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har også den Phoncible, og faktisk så er jeg helt uenig med deg. Den retningskontrollen på den er faktisk en av de bedre jeg har prøvd på gamepad. Av digitale selvfølgelig da. Bruker nå en Logitech RumblePad 2 som jeg er veldig fornøyd med.. Helt genial til fotballspill. Ser akkurat ut som en ps2 kontroller, men lettere, og med bedre grep! https://prisguiden.no/product.php?productId=18484 Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 hmm, sliter med retningene jeg, føler ikke om jeg trykker på skrå eller ikke. men tenker jeg kjøper stikka der, liker ps2-kontrollen veldig bra! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg personlig synes ikke det er nødvendig med de helt gigantiske endringene fra år til år, men heller forbedringer av diverse finesser. Såklart, noe nytt må det da komme, men må ikke bli for mye. Man kan vel heller ikke forvente så meget, i og med at fotballspill er nå engang fotballspill. Men hvis vi bruker sammenligningen PES... så er det jo her minimale forskjeller fra år til år. Folk som meg, som har spilt fifa siden the beginning, vil ikke ha mega leaps fra år til år. Vi vil gjerne henge med fortsatt. Man har da tross alt spilt spillet i et helt år Fifa serien har mange heller dårlige årganger, og disse kommer som regel de årene de har bestemt seg for å "fixe" på alt for meget. Har forresten spilt "pro evo" siden "ISS" dagene på snes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg