mcgroven Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Livet er bedre for den som liker fotball. Kombinasjonen spill og fotball bør derfor være en sikker vinner. Les mer Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Var det ikke slik hos deg at det hakket i pc-versjonen? 0-10fps noen ganger, mens det for det meste var 100 fps. Litt rart synes jeg.. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Nei, ble overrasket over hvor bra flyten var. Det kunne hakke enkelte ganger online da repriser ble vist, men ellers var det null hakking hos meg. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 latterlig spill. ingenting nytt som forsvarer å betale for en ny versjon, og bugs og elementære feil som har plaget fifa spill i evigheter nå, uten at EA gidder å gjøre noe med det Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Aldri vore noke spesielt glad i fotballspel generelt. Elsker å spele fotball med venner, men blir ikkje det samme via pc, ps2, osv. Har aldri hatt p2,xbox eller gamecube so det at eg alltid taper kan vere ein grunn:p Uansett fin omtale. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes Fifa 07 er en ganske så essentiel oppgradering fra 06, i hovedsak grunnet den nye ballfysikken. Som nevnt er den ikke like limt til spillerne som den var før, og det er mye større grad av uforutsigbarhet enn tidligere! Jeg synes ihvertfall dette var herlige saker! Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! Fifa for the win! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! Fifa for the win! 7044561[/snapback] I min PES5 likner også spillerne VELDIG, og draktene er identisk. Og det du idag kaller småplukk vil være hovedgrunnen til at du ikke gidder spille mer om 2 måneder. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mange påstår at Pro evolution soccer serien er bedre, men jeg føler ihvertfall at de små feilene Fifa 07 har, tar de igjen på lisense og authensitet! Spillerne likner VELDIG, og draktene er identiske, det synes jeg faktisk er viktigere enn småplukk! Fifa for the win! 7044561[/snapback] I min PES5 likner også spillerne VELDIG, og draktene er identisk. Og det du idag kaller småplukk vil være hovedgrunnen til at du ikke gidder spille mer om 2 måneder. 7045837[/snapback] Nettopp! Det er de små feilene EA aldri klarer å fikse som irriterer noe forferdelig jo mer man spiller, og til slutt ødelegger opplevelsen. FIFA 07 er så begrenset i hva man kan gjøre, så man må faktisk dumme ned spillet sitt for å være venn med spillmotoren. Kan bare glemme alt av avanserte pasinger og manøvrer Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det du i utgangspunktet får i FIFA 07 av lisenser og grafiske lekkerbiskner, får du også i Pro Evolution soccer gjennom updates som er laget av privatpersoner, ikke konami.. Jeg spiller heller Pro Evolution Soccer 5 med oppdaterte lag, drakter i hd oppløsning for 06-07 sesongen, og et fantastisk mye bedre gameplay en fifa.. Alle overganger etter sommeren er forresten også fikset.. For all del, fifa er greit for de som liker å ta en fotballkamp i ny og ne, men å få frem samme gleden som gjør ved å banke ballen i krysset på hel-volley i pes, det er klin umulig! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 PES er bedre, det er det som skal sies. Dette er en av grunnene til at jeg boikotter EA. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 PES6 gruser det. Jeg er objektiv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg sitter her og spiller FIFA 06, og jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke kan spille SKIKKELIG fotball, det er kjedelig, men det er fotball, så jeg spiller det. Derfor, PES på meg. Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare for å si det slik, PES eller noen andre spill er ikke ordentlig forball! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare for å si det slik, PES eller noen andre spill er ikke ordentlig forball! 7057056[/snapback] Nei, hvis man vil spille løkkefotball så tar man på seg fotballsko og går ut. Men hvis man vil ha en simulasjon som er så nært en fotballkamp på TV som mulig, så går du heller for PES enn FIFA, selv om et stillbilde av FIFA sikkert ser mer ut som fotball en et stillbilde av PES, nemlig på grunn av grafikken. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ser at omtalen roser keeperen oppi skyene. Da har ikke vi spilt samme versjon. Keeperen er treig, inkompetent og generelt feig. Hvor er entusiasmen? På PES stormer keeperen med full fart ut fra sekstenmeteren for å sparke ballen unna, mens her får man nærmest kommet til 5-meteren før han gidder å komme ut av buret. Dessuten er jeg litt misfornøyd med fysikken når ballen treffer stål. Etter et skudd i tverrliggeren burde ballen sprette minst ti meter i hvilken som helst retning. På FIFA er det som om ballen treffer en sekk med mel. Det er andre småting som irriterer meg, men det blir litt for mange å nevne, og dessuten husker jeg ikke alle. Egentlig har FIFA blitt mye bedre siden 2006-versjonen, men jeg tror at PES6 skal klare å utkonkurrere FIFA 07 uten problemer. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har anmelder blandet ordene evolusjon og revolusjon, evt mutering? Evolusjon er netttopp små fremskritt for å overleve bedre... Hvert eneste fifa-spill har gått gjennom en evolusjon siden forrige spill. Nei, ingen revolusjon, men evolusjon - japp. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har anmelder blandet ordene evolusjon og revolusjon, evt mutering? Evolusjon er netttopp små fremskritt for å overleve bedre... Hvert eneste fifa-spill har gått gjennom en evolusjon siden forrige spill. Nei, ingen revolusjon, men evolusjon - japp. 7059323[/snapback] Skal stå "revolusjon", ja. en liten r hadde falt ut. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hva bruker dere for å spille fifa på pc? Plukka frem fifa 05 for ikke så lenge siden, og bruker en gamepad jeg fikk gjennom jobben, som jeg ikke er helt fornøyd med. tastatur er uaktuelt :!: Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bruker Xbox 360-kontroll (ikke trådløs) "For Windows". Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hvor kjøpte du den? finner ikke i prisguiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg