Gå til innhold

ny flat-tv til 10000kr


Archeron

Anbefalte innlegg

har ei i kollektivet mitt som skal ha seg ny tv. hun har akkurat vært på elkjøp og betalt depositum på en 32-tommer demo-sak som skulle koste 15000kr normalt, men demoen skulle hun få for 10. hun må bestemme seg i morgen om hun vil ha den, så jeg har et døgn på meg...

 

hun har i utgangspunktet satt 10.000 som max grense.

 

noen som har forslag til lcd-tv (plasma blir vel fort mye dyrere) til 10.000kr? har desverre lite peiling på oppløsning, kontrast og alt sånt så jeg kunne fort latt meg lure av de snikene på elkjøp om jeg var like naiv som enkelte andre... :p

 

hva med denne? kunne den vært noe? (tusenlapp over riktignok, men det overlever hun nok om hun får 40 tommer...)

FS 40" på MPX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke om hun er klar over muligheten til å bruke den til data, så den blir nok i utgangspunktet bare brukt som tv med dvd.

 

men det er jo kjekt med muligheten. ser nå at det mangler d-sub, det er vel den digitale skjerm-inngangen om jeg ikke husker feil. så den kan ikke brukes som pc-skjerm, annet enn med s-video?

 

EDIT: my bad. den har jo DVI, d-sub er vel den gamle typen skjerm-kabel... (?)

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
ingen inngang? og hva er vitsen med en utgang fra en tv? sånn at du kan koble den INN i en pc? sånn at du kan recorde tv? skjønte ikke poenget med utgang

7040678[/snapback]

Skriveleif, rettet nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Støtter denne fullt og helt. Har denne skjermen selv, og er storfornøyd. Burde kunne finne den til rundt 10 laken.  :)

7040704[/snapback]

Shg har den til litt under 10k, vet at man får den i butikk (Euronics på Lambertseter, gjelder sikkert hele kjeden) for litt under 11k.

 

Computerwelt: Den koster 11200 med mva. på Stretto.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...