habberst Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hei jeg har en fil som jeg ikke får slettet. når jeg høyrekliker kommer det bare opp avspillings valg. og jeg kan heller ikke trykke del. har også prøvd å dra den over i søpplekassa. har prøvd å scanne den med norten men den sier det er en ugyldig navngitt fil. kan heller ikke bytte navn. har dere proffe noen forslag. mvh habbe Lenke til kommentar
Illus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Får du noe feilmelding når du trykker del ? Prøvd shift+del ? (sletter filen uten at den må en tur innom søppelbøtta) Eventuelt start windows i safemode og slett den der (i tilfelle det er en prosess eller noe som holder på filen) Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Et søk i forumet ville hjulpet deg da dette er tatt opp flere ganger før. Men, men... Start Nero hvis du har det og prøv å slett fila gjennom filutforskeren der. Gammelt triks som pleier å gjøre susen... *Tronaldo* Lenke til kommentar
habberst Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 funket kke med shift + del.... noen andre?? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hva med Move On Boot ? Som de selv skriver: "MoveOnBoot allows you to Move, Copy or Delete files before Windows can lock or alter the files. The changes are made to your hard drive before Windows starts (it requires a restart of your system after you give MoveOnBoot its instructions). There are no messy boot or DOS commands, just a simple 3-step process." Jeg tror det var denne jeg brukte en gang jeg hadde et tilsvarende problem. edit: Hvis jeg var deg ville jeg nok kjøre et par-tre anti-spyware-programmer også, for å se om det lå noe gruff og lurket i de mørke krokene ... Endret 10. oktober 2006 av nebrewfoz Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) La meg gjette. Filnavnet er ekstremt langt? Husker ikke hvordan jeg ble kvitt en lignende fil sist jeg hadde problemer. Endret 10. oktober 2006 av ShadowMaster Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Søk på google etter programmet unlocker. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Unlocker har jeg prøvd også. Meget bra til dette. Lenke til kommentar
HGA Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Killbox er også et godt alternativ som jeg har brukt flere ganger med hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå