VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja som titelen sier så lurer jeg på hvilket format dvd opptakere stort sjett brenner på dvdplatene (de bilige og enkle)? Tenkte å kjøpe en bilig en på elkjøp.... Er det vobb formate? avi? Lenke til kommentar
cdr Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg vil tørre å påstå at dvd-opptakere brenner ut materiale i samme struktur som ordinære dvd filmer har. Forskjellen mellom en dyr og en billig spiller/opptaker, er kvaliteten på signal og funksjonalitet, som selvsagt er avgjørende for kvaliteten. Når det gjelder plater: Ikke kjøp billigmerker som tha'ts write og lignende. Disse koster kanskje opptil hele 2 kroner mindre enn f.eks verbatim, men har stygghøy feilrate. Verbatim plater koster bare 3 kroner platen og er så og si feilfrie husk å kjøpe DVD"-"R plater om du skal lagre film på de! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Den støtter bare +r og +rw for å brenne på. Men ingen fare... jeg har masse +rw plater i god kvalitet og dyre var de også... Vanlig dvdplater er vobb format... da må jeg lære meg å få de over til divx Endret 10. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå