XanderX Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er det veldig vanskelig og bytte denne delen?? Grunnen til dette er at pinnen inni strømtilførselen er brekt. Det er en Acer aspire 5043 WLMi Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er det veldig vanskelig og bytte denne delen??Grunnen til dette er at pinnen inni strømtilførselen er brekt. Det er en Acer aspire 5043 WLMi 7039654[/snapback] Hm.. mener du nå kontakten på PC'en, eller laderen? Ny lader er lett å kjøpe. Hvis det er kontakten i PC'en, må du antakeligvis lodde inn en ny kontakt. Et serviceverksted vil sikkert kunne utføre dette. Hør evt med forhandler eller Acer hvor du kan henvende deg. Regn med at det vil koste litt, om det ikke går på reklamasjon ("din feil" vs konstruksjonsssvakhet ved delen). Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er kontakten inni pc Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du gjør det selv ryker garantien på laptopen, anbefalt at en godkjent Acer verksted gjør jobben. Hvis du skal bytte den selv må du lodde på en ny. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Vel, har ikke fått det på garantien siden det var min feil. Det vil si, jeg må ut med reisekostnadene og reperasjon og det de skal ha i "lønn" for arbeidet Det blir veldig masse penger det + har ikke kommen i kontakt med dem. Sendte en mail til dem for vel 2 dager siden og har ennu ikke fått noe, har prøvd å ringe men kommer ikke igjennom Endret 11. oktober 2006 av XanderX Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Tlf nr til Acer er ifølge acer.no: 800 84 880 eller 66 76 10 70 Svarer de ikke selv på 800-nr? Endret 11. oktober 2006 av klilleng Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 vel,jeg holdte linjen i vel i mellom 13-15 min så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå