Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg lurte på reglene får når tråder blir slettet fra forumet? (dersom de blir det da...) x antall døgn etter siste innlegg? Prøvde å lete litt men fant ikke noe om dette. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 De blir aldri slettet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Trur ikkje dei blir sletta. Så lenge det er lagringskapasitet kan dei få ligge. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja... Og ein tråd tar ikkje så mykje plass, så eg trur nok det skal vera ei stund til moderatorane må renska opp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror nok de trådene som har en nytte og hvor det ikke i alle innlegg er brudd på diverse retningslinjer vil bestå like lenge som serverne og sikkerhetskopiene til forumet vil Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 tråder blir vell adrig slettet , men flyttet til "admin dump space" , det er vell plassen der slettede inlegg og tråder haver , men mods har og muligheten til og sjule enkelt inlegg i tråder . så jeg tror sletting aldrig skjer , tråder blir flyttet eller sjult , samme med inlegg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når ein tråd blir "sletta" er det ein av tre ting som skjer. Admin dump som er nevnt. -> tråder/ innlegg som kan få konsekvenser "Søppelbøtta" --> spam / ot som er søppel Skjuling av innlegg/tråd. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 med søppelbøtta , menere du ot-baren eller at inlegget/tråden faktisk slettes ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har en del aversjoner mot sletting, så håper det ikke er så mye av det. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Søppelbøtta er også berre ei flytting. så inge innlegg blir fullstendig sletta. Når det gjeld kva som havner der så er det søppel i den forstand: - Dobbeltposter - Rein massespamming Nokon gonger blir også innlegg som ødelegg tråden sendt i søppelbøtta. F.eks ein tråd om Wii så blir det fyrt av ein haug med innlegg om : Wii stinker Gamecube er konge. Då vil det bli sletta sjølv om det er ein "ok" meining, men det har ingenting i den tråden å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg