Blausen Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Har prøvd å lagd dette bildet i nasjonalromantisk ånd. Selvfølgelig er ikke fyren i joggedress helt i tråd med det...men pytt pytt Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hm, det er et eller annet med fargene som skurrer i mine øyne. De virker for unaturlige liksom. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hm, det er et eller annet med fargene som skurrer i mine øyne. De virker for unaturlige liksom. 7039635[/snapback] Spesiellt venstresiden. Ellers synes det ga lite mening. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Litt overdreven bruk av Hus/Saturation her ja. Blåtonene er grusomme. Skal du justere farger så prøv heller å justere hver farge individuelt. Et flott landskap, og fin dybde i bildet. Hvor er kuene, rødt, hvitt & blått og melkesjokoladen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg digget det. Herlig kontrast mellom det moderne og det gamle. Jeg elsket fargene, komposisjonen... Alt.. Men så er jeg litt sær da. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Litt av poenget er at det skal se ut som et maleri. Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Litt overdreven bruk av Hus/Saturation her ja. Blåtonene er grusomme. Skal du justere farger så prøv heller å justere hver farge individuelt. Et flott landskap, og fin dybde i bildet. Hvor er kuene, rødt, hvitt & blått og melkesjokoladen? 7040395[/snapback] Helt enig!! Burde hatt en melkesjokolade i hånda og en ostehøvel i baklomma... hehe... og kanskje en nisselue. Ellers; for mye farger ja... Men jeg ser poenget med dem.... , men tror og det hadde fungert med litt mindre. Endret 10. oktober 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 syns dette var helt herlig jeg.. får en malt følelse.. og det var vell det du gikk etter.. ikke et rent foto. Bra Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor er kuene, rødt, hvitt & blått og melkesjokoladen? 7040395[/snapback] Eller Soria Moria? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg blir litt delt i to når jeg ser på dette bildet. På den ene siden er det ganske kult med kontrasten mellom den moderne mannen og naturen, og de sære fargene gjør det ekstra rart, på en god måte. På den andre siden så er det ikke spesielt estetisk vakkert. De unaturlige fargene, og ikke minst mannen passer utrolig dårlig inn. Skyene er også alt for mørke. Så det kommer egentlig ann på hva som er meningen med bilde, er det meningen at de skal være vakkert å se på har du bommet, men et kult bilde er det så absolutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå