Gå til innhold

Legge inn nye xbox media center?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Nå er xbox media center 2.0 ute, og i den forbindelse lurer jeg på hvordan jeg legger inn den?

Har vell en gammel utgave og er veldig noob på det området.. så ting må inn med t-skje :p

Noen som har testa den? erfaringer?

og ikke minst... hvor får man lasta den ned? finner den ikke på xboxmediacenter.com :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at man ikke finner xbox "homebrew" åpent på nett er fordi det er stemplet som ulovlig programvare fordi det er kompilert med programvare som kun lisensieres til spillutviklere av microsoft.

men men:

last over xbmc til en mappe og prøv å kjør det før man erstatter ditt defaulte dashboard.. så vet du at det fungerer uten å gjøre ting vanskelig.

Vil anbefale å se på xbox-scene.com go lese changelog til de siste xbmc releasene... der står det ganske enkelt hvordan man "innstallerer" (vil heller si kopierer men men :p)

Vil også anbefale å lære seg litt om hvordan xboxen tenker i hensyn til hvilke filer den starter når du booter opp, hvorfor det er så mange partisjoner. dette gjør det enklere å forstå hva man må forandre for å innstallere nye dashboard.

dagens hete tips: det finnes enklere måter enn #xbins..... hint torrent....

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Takker, hvordan mener du å kjøre det uten å innstalere det?

Og ja... torrent er en fin ting som 99% av oss i dødlige her i verden syns vell det er stas... (RIAA o.l ligger i de udødlig gruppa :p)

jaja... men får sette seg å lese litt på jobb i morgen da :)

Håper 2.0 er mye mer stabilt enn den jeg kjører nå (kjøpte den ferdig innstalert for ca ett år sia) Og den henger seg og finner på masse rart :p

Men sliter også med xbox fjernkontrollen på xmc... flere som har problemer med dette?

Jaja... kan jo hende at den fordømte fjernkontrollen er døden nær også :p

(p.s Ingen som har en trådløs håndkontroller å selge :innocent: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...