The Ghost Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal ta bort 8stk av disse: på et skjermkortet mitt, men hvordan gjør jeg det på best mulig måte utenom å ødelegge verken kjølerne eller skjermkortet Takker Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 "klisteret" er ikke av de mest klistrete typene, saa litt taalmodighet og fine bevegelser (les. ikke rykking, dra med makt) saa skal de nok komme av lettere en du tror Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 for prøve det da vettu Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 OM du har brukt thermal lim så får du dem omtrent ikke av igjen. OM du har brukt teipen som følge med skal dem gå ganske lett av. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Brukte teipen ja så det skal nok gå greit Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har god erfaring med å putte slike ting i fryseren. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 i fryseren er skummelt.. kan plutselig danne seg kondens en plass du ikke vil ha det... og poff, du trenger nytt skjermkort Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har god erfaring med å putte slike ting i fryseren. 7040780[/snapback] Det har jeg aldri hørt om Tok bare og dro dem av og det funket finr det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 i fryseren er skummelt.. kan plutselig danne seg kondens en plass du ikke vil ha det... og poff, du trenger nytt skjermkort 7040895[/snapback] Det er feil Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hvordan er det feil? tar du et datakort og kaster(les: legger fint) det i en fryser paa -10 saa vil kortet trekke kondens til seg med en gang det faar + temperatur.. det er en grunn til at det staar i de fleste mobilmanualer at mobilen kan ryke hvis det er ekstremt kaldt ute, og du gaar inn en varm plass.. har du aldri tatt f.eks. en boks med brus/oel ut fra kjoeleskapet, aa sett att vanndraaper danner seg paa boksen siden boksen er kaldere en romtemperatur og trekker til seg kondens? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du kan få kondens ja, men den er borte etter en liten stund uansett, så det er ingen fare for komponentene. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 tenker bare latent fuktskade jeg.. den superlille vanndraapen som ble sugd innunder f.eks. en rambrikke (kappilar effekten) ville ikke tatt risken.. ville da heller brukt rensealkohol til aa loese opp limet med Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vel jeg har gjort det et utall ganger og ikke opplevd at noe har blitt skadet (skal nevnes at jeg og har hatt et par lekasjer fra vannkjølinga uten at ting har blitt ødelagt - så min erfaring er at ting tåler litt mer enn jeg først trodde). Når det er sagt så har du jo egentlig rett - i teorien Lenke til kommentar
Changis Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 det jeg mener det funker sikkert, og kortet kan vaere helt fint etterpaa, men det er en risk.. ( i forhold til aa f.eks. bruke f.eks. rense alkohol) Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 tror ikke fryseren er noe problem. Har tross alt greit å søle cola og spytte i PCen og alt funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå