fxwz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) PCen min har plutselig begynt å spørre etter drivere for RAID-kontroller hver gang jeg starter den på nytt. Jeg aner ikke hvilke drivere dette måtte være, og spørr dermed dere. Ta en titt her: Driversiden til hovedkortet Endret 10. oktober 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Om du ikke har harddisker satt opp i raid, går du bare inn i bios og setter SATA mode til IDE/NON raid eller lignende så burde meldingen forvinne. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Gikk ikke så bra å disable den sata ide raid greia. Pcen bare stoppa opp på verifying dmi pool data. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du har sikkert en ekstra RAID-kontroller på HK som du ikke bruker. (F.eks. en promise-kontroller). Let i BIOS etter den og prøv å skru den av. (Under integrated peripherals eller lign.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå