egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tuter mye på idioter i rundkjøringer, fløyta blir brukt når folk ikke holder vikeplikten :!: Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjører ikke selv ettersom jeg ikke har alderen. Men jeg er flittig med fingeren når jeg ser snuten. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjører ikke selv ettersom jeg ikke har alderen. Men jeg er flittig med fingeren når jeg ser snuten. 7151105[/snapback] Du driver å viser fingern til purken? Må jo huske at de er mennesker og da som bare gjør jobben sin. Hvis jeg ikke tar helt feil er det straffbart å gjøre det og. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjører ikke selv ettersom jeg ikke har alderen. Men jeg er flittig med fingeren når jeg ser snuten. 7151105[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kjører ikke selv ettersom jeg ikke har alderen. Men jeg er flittig med fingeren når jeg ser snuten. 7151105[/snapback] Hvorfor det? 7151231[/snapback] Mulig det ligger litt i alderen . Se profil. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker dem bare ikke, ikke de enkelte personene jeg ikke liker men arbeidet de gjør. Ikke misforstå meg, det er jo bra arbeid de gjør men det er så mange unødvendige regler som de tar oss for å bryte. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker dem bare ikke, ikke de enkelte personene jeg ikke liker men arbeidet de gjør. Ikke misforstå meg, det er jo bra arbeid de gjør men det er så mange unødvendige regler som de tar oss for å bryte. 7151267[/snapback] Det er ikke purken sin skyld. En purk kan dele mening med deg for den saks skyld, men kan ikke gjøre noe med det. Det er politikerne du må ut å vise fingern til (ikke bokstavelig talt), så har du hvertfall de rette folka å klage til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker dem bare ikke, ikke de enkelte personene jeg ikke liker men arbeidet de gjør. Ikke misforstå meg, det er jo bra arbeid de gjør men det er så mange unødvendige regler som de tar oss for å bryte. 7151267[/snapback] Ehm... som? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Liker dem bare ikke, ikke de enkelte personene jeg ikke liker men arbeidet de gjør. Ikke misforstå meg, det er jo bra arbeid de gjør men det er så mange unødvendige regler som de tar oss for å bryte. 7151267[/snapback] Så derfor viser du fingeren? Ganske barnslig innstilling etter min mening, i tillegg til at du kan få bot selvfølgelig. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Som foreksempel fartsgrensen på moped som er altfor lav, det er direkte livsfarlig å kjøre rundt i 45km/t mens resten av trafikken kjører i 80km/t. Men jeg orker ikke å ta denne diskusjonen. Jeg er fult klar over at det er politikerne som har satt disse reglene og at det er jobben til politiet og se til at vi holder dem. Men det er politiet som gir oss bøter for trim osv. Men som sagt, jeg orker ikke å ta denne diskusjonen så jeg sier takk for meg. Mvh Erling Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Som foreksempel fartsgrensen på moped som er altfor lav, det er direkte livsfarlig å kjøre rundt i 45km/t mens resten av trafikken kjører i 80km/t. Men jeg orker ikke å ta denne diskusjonen. Jeg er fult klar over at det er politikerne som har satt disse reglene og at det er jobben til politiet og se til at vi holder dem. Men det er politiet som gir oss bøter for trim osv. Men som sagt, jeg orker ikke å ta denne diskusjonen så jeg sier takk for meg. Mvh Erling 7151321[/snapback] Enig i at det er ikke fartsgrensen på moped som er farlig. Det er jo fjortissene som ALDRI skulle vært i trafikken som er livsfarlige. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enig i at det er ikke fartsgrensen på moped som er farlig. Det er jo fjortissene som ALDRI skulle vært i trafikken som er livsfarlige. 7151341[/snapback] Så du mener at det er mopedisten som blir kjørt ned av bilisten som kommer i stor fart rundt en sving og treffer mopedisten i baken som har skylden? Hadde mopedister hatt lov til å kjøre i samme hastighet som resten av trafikken hadde det ikke vært slike ulykker. Dette mener jeg er en dum regel som politikerne burde forandre på. Mopedene er jo også lagd for en mye større hastighet enn det den går i her til lands. Mvh Erling Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Haha, du viser fingern til politiet fordi politikerne ikke lar deg blodtrimme mopeden din, det sier vel mer om deg enn fartsgrensene. Á propos rånere, ga fingeren til en rent instinktivt som bare stod på hornet og ga gass for å klemme seg inn mellom det som var igjen av avstand mellom meg og fortauskaunten på en fotgjengerovergang. Vil si jeg var mellom 0.1-0.5 sekunder fra å bli påkjørt. Ble så forskrekket at jeg glemte å ta nummeret hans i farta, skulle gjerne ha politianmeldt han i ettertid. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Haha, du viser fingern til politiet fordi politikerne ikke lar deg blodtrimme mopeden din, det sier vel mer om deg enn fartsgrensene. Á propos rånere, ga fingeren til en rent instinktivt som bare stod på hornet og ga gass for å klemme seg inn mellom det som var igjen av avstand mellom meg og fortauskaunten på en fotgjengerovergang. Vil si jeg var mellom 0.1-0.5 sekunder fra å bli påkjørt. Ble så forskrekket at jeg glemte å ta nummeret hans i farta, skulle gjerne ha politianmeldt han i ettertid. 7151402[/snapback] Man trenger ikke å blodtrimme en moped for at den skal holde følge med resten av trafikken. Og slik som du forteller om rånere som setter andre i fare for å ha det morro er trist å høre. Man skal ikke sette andre i fare i trafikken. Det gjelder like mye bilister som mopedister. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enig i at det er ikke fartsgrensen på moped som er farlig. Det er jo fjortissene som ALDRI skulle vært i trafikken som er livsfarlige. 7151341[/snapback] Så du mener at det er mopedisten som blir kjørt ned av bilisten som kommer i stor fart rundt en sving og treffer mopedisten i baken som har skylden? Hadde mopedister hatt lov til å kjøre i samme hastighet som resten av trafikken hadde det ikke vært slike ulykker. Dette mener jeg er en dum regel som politikerne burde forandre på. Mopedene er jo også lagd for en mye større hastighet enn det den går i her til lands. Mvh Erling 7151380[/snapback] Men uansett så er det jo ikke akkurat der de fleste ulykkene skjer... De fleste ulykkene, og de som gjør mest skade er når en liten unge (ja, jeg kaller det for liten unge, når man ikke greier å styre seg) ligger i 80 på mopeden og mister veigrepet eller kjører inn i noe. Senest en som døde i Vestfold for noen måneder siden... kjørte inn i et tre eller noe slikt. (farten hans var 80 km/t) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enig i at det er ikke fartsgrensen på moped som er farlig. Det er jo fjortissene som ALDRI skulle vært i trafikken som er livsfarlige. 7151341[/snapback] Så du mener at det er mopedisten som blir kjørt ned av bilisten som kommer i stor fart rundt en sving og treffer mopedisten i baken som har skylden? Hadde mopedister hatt lov til å kjøre i samme hastighet som resten av trafikken hadde det ikke vært slike ulykker. Dette mener jeg er en dum regel som politikerne burde forandre på. Mopedene er jo også lagd for en mye større hastighet enn det den går i her til lands. Mvh Erling 7151380[/snapback] Men uansett så er det jo ikke akkurat der de fleste ulykkene skjer... De fleste ulykkene, og de som gjør mest skade er når en liten unge (ja, jeg kaller det for liten unge, når man ikke greier å styre seg) ligger i 80 på mopeden og mister veigrepet eller kjører inn i noe. Senest en som døde i Vestfold for noen måneder siden... kjørte inn i et tre eller noe slikt. (farten hans var 80 km/t) 7151449[/snapback] Man må jo tilpasse hastigheten etter veiforholdet men det skal ikke være noe problem å kjøre moped i 80km/t. Men kjører man for fort i svinger kan man miste kontrollen, men man skal da kjøre slik at man har kontroll. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Appropo busser... Det var en dag da jeg ikke tok bussen til skolen i år, fordi jeg var syk. Dette var 402 retning lillestrøm. Den dagen ble en dame overkjørt av bussen på den stasjonen jeg alltid gikk av på i lillestrøm hun ble visstnok liggende under bussen lenge og døde. Det var den bussen som skulle være på stasjonen ca klokka 17 Glad jeg var syk den dagen, ellers hadde jeg måtte stått på busstasjonen og sett dette.. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1267180.ece Satt på med 402 retning Oslo, da den kjørte igjennom strømmen var bussjåføren optatt med å fikse noe billettgreier med en som gikk på bussen på forrige stasjon. Bussen holdt på å kjøre ned en fotgjenger og han som gikk på bussen på forrigestasjon ble slengt inn i frontruta pga bråbremset. Huff, husker jeg var litt smånervøs resten av de 402-bussturene jeg hadde resten av året. Endret 25. oktober 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg verken viser fingeren eller tuter så veldig ofte, sitter heller og banner litt for meg selv når noen gjør idiotiske ting i trafikken. Tror jeg har det etter faren min. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tror jeg har gjort det en gang, men da var jeg en smule forbanna siden jeg akkurat hadde henta bilen på Møller, hvor de hadde dratt av lakken på sideskjørtet mitt uten å dekke skaden. Viste fingen til en luring som ikke holdt vikeplikten. Litt senere fant jeg ut at det var jeg som hadde vikeplikt, trodde veien han kom fra ble definert som parkeringsplasss.. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har flipped the finger en gang eller to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå