petray Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg har en Lite On 16x/10x/40x. Den har brent fint(og mye) i 1 år nå. Da har den brent på 4-10 min. Men nå brenner den på 45 min. Hva er gærent? Uansett hva jeg slags brennehastighet jeg har den på, så brenner den så treigt! Hjelp meg? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hva slags plater forer du den med og hva er det du prøver å brenne? Lenke til kommentar
petray Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Jeg bruker nesten alle slags plater til å brenne med. Og jeg brenner alt fra programvare til spill og musikk... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Sjekk om dma er enablet. Har du gjort noen endringer på maskinen? DEt kan være brenneren som er skadet. Sjekk brenneren i en annen maskin om du kan.. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hvis du har formatert, eller tatt ut disker, byttet IDE-kabeler el. så kan du ha glemt å sette på (igjen)DMA, som er ganske viktig for effektiv flyt av data til IDE-enhtene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå