Fribbern Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg så på en slik unkaren serie eller noe, og der var det finale. Hu dama fortalte til han hun valgte at Fabio var x-kjæresten hennes, og han klikka helt. Endte med at han ikke kunne være sammen med henne i det hele tatt. Da sitter jeg der som et spørsmålstein, Hvem i huleste er fabio? Jeg google litt rundt og fikk et ansikt på han, men kjønner det fortsatt ikke. Er det så spesielt? Mvh Fribbern Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg så på en slik unkaren serie eller noe, og der var det finale. Hu dama fortalte til han hun valgte at Fabio var x-kjæresten hennes, og han klikka helt. Endte med at han ikke kunne være sammen med henne i det hele tatt. Da sitter jeg der som et spørsmålstein, Hvem i huleste er fabio? Jeg google litt rundt og fikk et ansikt på han, men kjønner det fortsatt ikke. Er det så spesielt? Mvh Fribbern 7038992[/snapback] Den serien så jeg for lenge siden heter average joe. Jeg satt med samme spørsmål googlet litt og fant vel ut at Fabio er en kjent italiensk fyr. Du har sikkert sett ham før. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og hvorfor ble han så sur fordi hun hadde datet han? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Han er visstnok: - "Alle" kvinners drøm -En gresk gud -Mannlig modell -Alle" kvinners drøm igjen... Endret 10. oktober 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Også puler han som en helt! Vent nå, sa jeg det høyt? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 litt tett han fyren og da, hva så om ho har tatt sengevalsen et par ganger før liksom? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, han var jo bare dødskjekk :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, han var jo bare dødskjekk :!: 7041567[/snapback] Ikke lat som at du tuller engang. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) litt tett han fyren og da, hva så om ho har tatt sengevalsen et par ganger før liksom? 7041561[/snapback] Nå skal det vel sies at duden selv ikke akkurat var noen "average Joe". Endret 10. oktober 2006 av Ernie Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg så på en slik unkaren serie eller noe, og der var det finale. Hu dama fortalte til han hun valgte at Fabio var x-kjæresten hennes, og han klikka helt. Endte med at han ikke kunne være sammen med henne i det hele tatt. Da sitter jeg der som et spørsmålstein, Hvem i huleste er fabio? Jeg google litt rundt og fikk et ansikt på han, men kjønner det fortsatt ikke. Er det så spesielt? Mvh Fribbern 7038992[/snapback] hahaha...! så på det i dag jeg og... synes jeg har sett hun før (lerissa ellerno). så kom jeg til å tenke på en film jeg så en tid tilbake, hun lignet veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå