VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå nettopp ringte en mann fra ett firma som har laget en hel kredit rapport om meg, dette er angående min lille bedrift jeg startet opp i sommer (hobby-bedrift) Denne rapporten koster 2500kr og er på hele 15 sider. Han sier det er bra både for bedriften og privat og ha slike pappirer.... Er det verdt det? jeg må svare på det innen klokka 15.00 Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Høres ut som tull. Hvis du har kontroll over din egen bedrift, og spes en liten bedrift er dette noe du bør ha full oversikt over selv. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er stort sjett personlige kredit opplysninger. Regnskape mitt er i orden, han sa det var lurt for å legge fram o.l Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ville ikke brukt penger på noe slikt. Som du sier selv, det er en "hobbybedrift". Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så han har skrevet den alt? Høres litt mystisk ut. Må være dårlig bedrift i å skrive slikt for masse bedrifter og så prøve å selge det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Syns det jeg å. Den var ferdig skrevet, og godkjent av datatilsynet. Men de kunne ikke oppbeavare den sa han.... *syns det var litt skummelt at de kunne lage en hel rapport uten at jeg viste det* Telefonselskaper sender brev før kreditsjekker deg.... får slikt brev fra lindorf Takket nei, selv om han kom med ett tilbud på 1500kr... Endret 10. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
pakke Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Selgere ringer og tilbyr meg den samme rapporten 2-3 ganger i året, på tross av at jeg har reservert meg mot telefonsalg, og på tross av at jeg ikke har registrert hverken inntekter eller utgifter på firmaet mitt. Hadde ikke produktet deres vært fullstendig ubrukelig hadde man kanskje funnet tilbud om lignende fra mer troverdige aktører. Fortsett å takke nei, de kommer nok ikke til å gi seg med det første... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Regna med det Og jeg som ikke har noe formål med å tjene så mye penger heller... Men må si at det var greiere å snakke med han som ringte derfra enn mange andre som ringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå