Andeby Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Oisan, gjett hva som kom i posten i dag? Jepp, det var nok rattet:D Har prøvd det i LFS og jeg er utrolig fornøyd, jeg hvil anbefale alle som har penger nok og interessen for det å bestille det så fort som mulig! Jeg kan ikke klage på en eneste ting! Så fornøyd er jeg! Endret 7. desember 2006 av Andeby Lenke til kommentar
Straits Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Virkelig verdt å vente på!! Handlinga føles som MOMO Racing force, men MYE bedre på en måte.. Kan ikke forklare det, men prøv og se selv! RBR er en drøm nå!! Logitech har klart det igjen... Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vennligst stopp å bruke denne tråden til å fortelle alle at dere har bestilt rattet, at rattet er på vei, at rattet har kommet på postkontoret, at rattet har kommet i hus eller lignende. En haug med slike unødvendige innlegg er fjernet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) til dere som har fått rattet og prøvd det: Er rattet bråkete slik som Driving Force Pro? når du snur på rattet er det en slik lyd på det rattet, men er det slik på G25 også? eller er det stille? Endret 7. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Straits Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rattet er stille! VELDIG stille!! Hører det nesten ikke! Klart man hører at ting beveger seg, men lyden i spillet du spiller overdøver rattet helt garantert! Beste rattet noensinne!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Rattet er stille! VELDIG stille!! Hører det nesten ikke! Klart man hører at ting beveger seg, men lyden i spillet du spiller overdøver rattet helt garantert! Beste rattet noensinne!! 7450530[/snapback] ok, driving force pro bråker nemlig alt for mye. Har hybel sammen med flere og at rattet bråker mye er sikkert ikke så godt mottatt. Derfor vurderer jeg dette rattet istedet siden det bråker mindre. Men litt dyrt enda, får vente til den kryper under 1500kr iallefall. edit: leif Endret 7. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Et ratt/pedalsett til 2500,- skal ikke støye eller knirke. Hva veier denne pakken? Endret 7. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Et ratt/pedalsett til 2500,- skal ikke støye eller knirke. 7452171[/snapback] ikke slik støy jeg tenker på. tror det er den elektriske motstanden i rattet eller noe som lager bråket når rattet svinges på, bruker å bli litt irriterende i lengden. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Et ratt/pedalsett til 2500,- skal ikke støye eller knirke. 7452171[/snapback] ikke slik støy jeg tenker på. tror det er den elektriske motstanden i rattet eller noe som lager bråket når rattet svinges på, bruker å bli litt irriterende i lengden. 7452181[/snapback] Rattet er vesentlig stillere enn mitt gamle Momo ratt (det sorte), men fortsatt ikke musestille. Om man spiller på kveldstid med lav lyd fra PCen så hører man en ganske lav-frekvent rumling fra motorene. Heldigvis slipper man hviningen som oppstod med de gamle rattene Lenke til kommentar
Straits Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Pakken veier 9,5kg.. Hvis du klarer å tvinge frem en knirkelyd fra dette rattet er du god! Rattet virker bunnsolid alle steder, det eneste jeg stussa på når jeg monterte det var skruknottene som fester rattet, virka litt spinkle, men de er nok ganske så solide de også! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ok så rattet har en realistisk motstand og øker spillopplevelsen ytterligere? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hvilke spill er det som egentlig støtter det rattet her fullt ut? Det vil si som kan bruke girkassa, clutch osv. Jeg vet bare om gtr2/gt legend og lfs. Er det noen andre spill? Endret 8. desember 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilke spill er det som egentlig støtter det rattet her fullt ut? Det vil si som kan bruke girkassa, clutch osv. Jeg vet bare om gtr2/gt legend og lfs. Er det noen andre spill? 7458144[/snapback] Race: the WTCC kansje?? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvilke spill er det som egentlig støtter det rattet her fullt ut? Det vil si som kan bruke girkassa, clutch osv. Jeg vet bare om gtr2/gt legend og lfs. Er det noen andre spill? 7458144[/snapback] Race: the WTCC kansje?? 7458761[/snapback] Det blir jo akkurat det samme som GTR 2 jo . Litt kjedelig hvis det er såå få spill som støtter det da... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det blir jo akkurat det samme som GTR 2 jo . Litt kjedelig hvis det er såå få spill som støtter det da... 7458799[/snapback] kommer jo helt sikkert flere spill med støtte for det der snart likevel så. Lenke til kommentar
tre Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Need For Speed Carbon støtter visstnok rattet fullt ut. Så for de som heller den veien... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Har noen her lasta ned de nyeste driverene og fått det samme problemet som meg? Mitt problem er at i spill osv. så svinger bilen fult ut selv om jeg bare vrir rattet halvparten så mye:S Hvis det har skjedd med noen andre her, hvordan fiksa dere det? Edit: spillet jeg har prøvd i heter LFS men det samme skjer hvis jeg tester i Gaming Device greien:S Endret 9. desember 2006 av Andeby Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Alle spill bør ha justeringsmuligheter for rattutslag osv. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bruker G25 også Logitech Gaming Software? hvis det gjør det er det en instilling inni der hvor man kan stille inn ønsket rattutslag, man kan også lage profiler for spillene din så man kan ha forskjellig rattutslag til de forskjellige spillene. Er hvertfal slik på mitt Driving Force Pro Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Bruker G25 også Logitech Gaming Software? hvis det gjør det er det en instilling inni der hvor man kan stille inn ønsket rattutslag, man kan også lage profiler for spillene din så man kan ha forskjellig rattutslag til de forskjellige spillene. Er hvertfal slik på mitt Driving Force Pro 7461319[/snapback] Er noe som heter Wingman Profile(?), kan det være det samme? Edit:Ellers så var det Logitech Profile. Endret 9. desember 2006 av Andeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg