Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hei! SKal ha ny spill-PC og skal kjøpe skjermkort, prosessor, ram, kabinett og hovedkort. Skjermkortet er på tilbud, og koster tre rusen på Komplett. Ser dette greit ut? ER prosessoren litt liten? Maksprisen er rundt 5.500 kroner. Har harddisk og skjerm fra før av. Goscinny Endret 10. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 For en tusenlapp elns ekstra får du C2D som er veldig mye bedre enn den cpuen der. Forresten, du må vel betale mva? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 For en tusenlapp elns ekstra får du C2D som er veldig mye bedre enn den cpuen der. Forresten, du må vel betale mva? 7038899[/snapback] Ja, må betale MVA, så da nærmer det jeg har sett meg ut 5500 Goscinny Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du da vil spare litt penger så kan du velge 3500+ elns, du kommer ikke til å merke de 200MHz veldig godt. Hvis ikke ville jeg satset på en X2 fra bruktmarkedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå