VikinGz Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så var det ennda en fin høstdag kommet, og jeg tenkte å kjøpe meg litt stasj på qxl.no Men jeg blir så iritert over at folk selger satelittv på pcen. Det er iritabel reklame, veldig feilplassert noen ganger. Ligger faktisk under cpu kategorien... hva faan gjør den der! Samt er det vell tvkoo med plugin som brukes slik at du kan se norsk tvkanalene, det er altså gratis for alle. Men så kommer det inn om dette er lovlig eller ikke..... Hva tenker dere om denne? Noen andre som blir irtert over akurat det samme? Jeg har litt lyst til å høre ditt innspill om dette! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Om det bare er TVkoo så er det noe dritt. Men det er faktisk endel seriøse "internet-tv" selskaper derute. Men det er jo rimelig idiotisk å kjøpe en cd med bare linker! eller software som du allerede kan laste ned gratis.... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 kansje vi skal begynne å selge en slags syntetisk heroin på qxl som ikke er på narkolista rett under barnesenger Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 kunne solgt luft Anonsen min Trenger du mere luft? Til meg kan du komme til alle tidens døgner og hente noe... for bare 49kr får du luft som er fuktig/tørr den inneholder også litt co2 ++++ hehe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå