Gå til innhold

Komplett sin skrap og vinn


Anbefalte innlegg

Ser jo nå at jeg formulerte meg litt klønete. Det jeg mente var:

Jeg er sjokkert over at ingen på forumet, tatt i betraktning hvor mange vi er, vant noe som helst!

 

Komplett har jo svart tidligere at det er flere som har vunnet, men altså ingen som er aktive brukere av forumet tydeligvis.

 

Der satt'n :)

 

*Tronaldo*

7149420[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Jeg finner det lite sannsynlig at alle forumets brukere har vært innom denne tråden..

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du det? Jeg finner det lite sannsynlig at alle forumets brukere har vært innom denne tråden..

 

AtW

 

Ja, selvsagt! Men det finnes jo så mange av oss og også mange aktive brukere som både leser og bidrar hver eneste dag. Jeg tror at mange vil gripe sjansen når det er snakk om potensielt gratis stash. Det er derfor jeg synes det er rart at ingen fra dette forumet har vunnet.

 

Jeg er jo såpass reflektert at selv om jeg sier at de fleste i norge liker brød, så skjønner jeg jo at noen liker det mer, andre liker det mindre og at noen liker kneip mens andre digger loff lissom...

 

Get it?

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det? Jeg finner det lite sannsynlig at alle forumets brukere har vært innom denne tråden..

 

AtW

 

Ja, selvsagt! Men det finnes jo så mange av oss og også mange aktive brukere som både leser og bidrar hver eneste dag. Jeg tror at mange vil gripe sjansen når det er snakk om potensielt gratis stash. Det er derfor jeg synes det er rart at ingen fra dette forumet har vunnet.

 

Jeg sa ikke det var lite sannsynlig at alle brukerene var med på konkurransen, jeg sa det var lite sannsynlig at alle var innom her, hva får deg til å trio at hw.nos aktive brukere har vært innom denne tråden?Det kan fint ha vært flere aktive brukere som har vunnet, og ikke sagt ifra i denne tråden.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er på ingen måte uenig med deg. Kverulerer du bare for å kverulere nå? :undre:

 

Jeg er i alle fall tom for måter å forklare det på, så da legger jeg bare ballen død for min del.

 

*Tronaldo*

7155197[/snapback]

 

Når du gang på gang sier at "ingen fra dette forumet har vunnet", så syntes ikke jeg det virket som vi er enige, men OK, om du er enig med meg, så er vi vel det :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Har vunnet 2 utgaver av bladet + flakslodd....Yippi.... :w00t:

 

Vet ikke helt men tror vel det kun et 1 flax lodd man får...

7104163[/snapback]

 

 

Ser jo nå at jeg formulerte meg litt klønete. Det jeg mente var:

Jeg er sjokkert over at ingen på forumet, tatt i betraktning hvor mange vi er, vant noe som helst!

 

Komplett har jo svart tidligere at det er flere som har vunnet, men altså ingen som er aktive brukere av forumet tydeligvis.

 

Der satt'n :)

 

*Tronaldo*

7149420[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...