josteinsen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Tviler på jeg vinner her gitt, men satan så skuffa jeg hadde vært om jeg hadde vunnet en vaskemaskin 7080113[/snapback] Hadde blitt sinnsykt glad for en vaskemaskin faktisk. Det har vel litt med alder og bosituasjon å gjøre kan jeg tenke meg. Men selv en 13 åring (tenker ikke på deg) kunne nok gjort stor suksess på hjemmefronten hvis det kom en ny vaskemaskin til mor og far i hus Da hadde ihvertfall julegaven vært sikret noen mnd på forskudd! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen... Anyone? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen... Anyone? 7081497[/snapback] Virker som at konkurransen er avsluttet Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen... Anyone? 7081497[/snapback] Virker som at konkurransen er avsluttet 7081545[/snapback] Fikk samme problemet på den andre siden. Denne funker: http://lodd.iaa.as/idg/ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen... Anyone? 7081497[/snapback] Virker som at konkurransen er avsluttet 7081545[/snapback] Fikk samme problemet på den andre siden. Denne funker: http://lodd.iaa.as/idg/ 7082172[/snapback] Men det er ikke komplett.no sin Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Får den ikke til å funke jeg heller Skraplodd greiene er borte fra siden deres også.. så ser ut som det er ferdig Jeg vant ikke nå.... Endret 17. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Komplett sin er avsluttet ja. Men jeg vant to blader på IDG sin konkurranse. Og det er jo jevngodt med en bærbar... Ha en fin dag. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nå har jeg vunnet de bladene 3 ganger. Kan jo snart åpne egen butikk Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har skrapet opp kvoten min, men fikk ikke et bilde av de to bladene noen gang. Har de sluttet å gi bort blader? Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Du vinner ikke det du får bilde av Husker ikke hvilket bilde som du måtte ha 3 av for å få bladene. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Har vunnet 2 utgaver av bladet + flakslodd....Yippi.... Vet ikke helt men tror vel det kun et 1 flax lodd man får... Endret 19. oktober 2006 av Znoken Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bladene får du vel når du har 3x epson eller logitech logoene. Sikkert mange flere blad premier igjen. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Æsj.. Spillet er over for denne gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 For de som er glade i bøker, finnes det en ny en her: http://lodd.iaa.as/bokkilden Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Du kan se de konkuransene som er aktive hær: http://interactive.no/ Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så da var det faktisk ingen som vant noe som helst på komplett sin konkurranse? Utrolig ass! *Tronaldo* Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) tror du ikke det er andre enn oss her som har lest denne tråden som har prøvd seg Tronaldo? Endret 25. oktober 2006 av josteinsen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 tror du ikke det er andre enn oss her som har lest denne tråden som har prøvd seg Tronaldo? 7147801[/snapback] Eller som i det hele tatt har funnet det ut på et annet sted enn her i denne tråden? Er nok ganske godt markedsført det greiene der. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ser jo nå at jeg formulerte meg litt klønete. Det jeg mente var: Jeg er sjokkert over at ingen på forumet, tatt i betraktning hvor mange vi er, vant noe som helst! Komplett har jo svart tidligere at det er flere som har vunnet, men altså ingen som er aktive brukere av forumet tydeligvis. Der satt'n *Tronaldo* Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja litt uflaks har vi nok hatt. På idg sin skrapelodd konkurranse var det flere som vant, men der delte de jo ut 500 blad premier i tillegg til de andre mens komplett ikke hadde så stort antall premier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå