Gå til innhold

Komplett sin skrap og vinn


Anbefalte innlegg

Tviler på jeg vinner her gitt, men satan så skuffa jeg hadde vært om jeg hadde vunnet en vaskemaskin :)

7080113[/snapback]

 

Hadde blitt sinnsykt glad for en vaskemaskin faktisk. Det har vel litt med alder og bosituasjon å gjøre kan jeg tenke meg. Men selv en 13 åring (tenker ikke på deg) kunne nok gjort stor suksess på hjemmefronten hvis det kom en ny vaskemaskin til mor og far i hus :D Da hadde ihvertfall julegaven vært sikret noen mnd på forskudd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen...

 

Anyone?

7081497[/snapback]

Virker som at konkurransen er avsluttet :(

7081545[/snapback]

Fikk samme problemet på den andre siden. Denne funker: http://lodd.iaa.as/idg/

Lenke til kommentar
Argh! Skulle innom nå nettopp å skrape litt, men når jeg logger inn kommer jeg til "Oppdater din profil". Greit nok, jeg oppdaterer men hva nå?. Ingen linker videre til skrapeloddene og prøver jeg på ny, må jeg oppdatere profilen igjen...

 

Anyone?

7081497[/snapback]

Virker som at konkurransen er avsluttet :(

7081545[/snapback]

Fikk samme problemet på den andre siden. Denne funker: http://lodd.iaa.as/idg/

7082172[/snapback]

Men det er ikke komplett.no sin ;)

Lenke til kommentar

Ser jo nå at jeg formulerte meg litt klønete. Det jeg mente var:

Jeg er sjokkert over at ingen på forumet, tatt i betraktning hvor mange vi er, vant noe som helst!

 

Komplett har jo svart tidligere at det er flere som har vunnet, men altså ingen som er aktive brukere av forumet tydeligvis.

 

Der satt'n :)

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...