josteinsen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ikke så smart å dele med konkurrenter men what the heck http://lodd.iaa.as/idg/ Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Ja, jeg vant:D:D!! ... to utgaver av Digital World;) Endret 13. oktober 2006 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, jeg vant:D:D!! ... to utgaver av Digital World;) 7065531[/snapback] Da var vi to! :!: :!: Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Uff Vant ikke på noen i dag jeg Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Venter til kvelden til etter kl 12 i natt til jeg prøver igjen...(bruker min, min fetters, mammas, og pappas mail :!: , ingen av de har nok peil til å drive på med dette. Utenom min fetter, men han gidder ikke) hehe... Good Luck every one! + min ekstra mail + min russisk mail :!: :!: :!: Endret 14. oktober 2006 av Zaimmer Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Skrapte vel rundt 100 lodd de første dagene, men har gitt opp dette her. Sansen for å vinne er jo mikroskopisk - og premiene er heller ikke det helt store. Untatt laptopen da. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vant også to utgåver av Digital World Men har ikkje vunnet noke på Komplett sitt skrapelodd, sjølv om eg har spelt heile veka Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette krever altså tålmodighet har jeg funnet ut av fortsetter til det slutter helt jeg mvh Zaimmer! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke vunnet noe hittil jeg heller. Ikke min samboer heller:-( Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Forbanna tull! eneste man oppnår er mer piss i epost kassa... Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg vant to utgaver av Digital World. Første gang på flere år jeg har vunnet noe Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Virker som det er ganske lett å vinne to utgaver av Digital World, får prøve lykken imorra ( om 20 min ) Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vant et eller annet på IDG, sansynligvis bladet. Jallaspillet gikk til en side der jeg sikkert skulle skrive inn bekreftelse på et eller annet, men den ville ikke vil laste i Opera. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 2 blader til meg også Weeheee... var faktisk det jeg ville ha også Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sjansen for å vinne er sikkert mikroskopisk, og er sikkert også noe fanteri med dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sjansen for å vinne er sikkert mikroskopisk, og er sikkert også noe fanteri med dette. 7078068[/snapback] De deler ut 500x2blader da så det er jo litt sjanse for å vinne Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sjansen for å vinne er sikkert mikroskopisk, og er sikkert også noe fanteri med dette. 7078068[/snapback] Vel, veldig mikorskopisk er den nok ikke, da jeg har vunnet en del på interactive sine skraplodd den. Forøvrig er det liggende link til alle konkurranser på interactive.no. Komplett sin runde har jeg ikke vunnet noe på enda. Sist Norek hadde konkurranse vant jeg i alle fall en Helly Hansen t-shirt, husker ikke om det var noe mer. Combitel (tror jeg) sin konkurranse, så vant jeg combitel t-shirt. Pågående IDG så har jeg vunnet to utgaver av Digital World (som så mange andre). På Tønsbergs Blads konkurranser har jeg vunnet en del forskjellig, gavekort på 500 kr på Moers, sjokolade fra Hvals, gavekort på 300 (tror jeg) på Bilpleie 1, gavekort på 300 på Expert... det var vel det jeg kom på nå... er sikkert noe jeg har glemt. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Vant igjen... blader denne gangen også så jeg får vel 2x2 utgaver av samme blader da. Der var julegaven til fattern sikret Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Vi er på prinsipielt grunnlag fullstendig enige i reglene om at man må gi sin aktive aksept før et firma skal kunne sende ut e-post. Tror det er få som misliker spam mer enn oss... Denne konkurransen blir (som tidligere kommentert) driftet av en ekstern leverandør som har slike konkurranser som levebrød og er således ikke unik for oss (unntatt logoer og premier da). Vi kommer til å ta kontakt med leverandøren og fortelle at vi mener de bør forbedre informasjonen til alle sine kunder (ikke bare oss) om at man kan risikere å motta mulig uønsked informasjon før man legger inn sin e-postadresse. 7047985[/snapback] Det har jo enda ikke kommet opp noe slik info. Står overhode ikke noe om policy på sidene deres (inkl konkuranse sidene for Komplett) når det gjelder epost, så de kan godt drive med videresalg av epost-adresser. Noe som sannsynligvis er en mulig inntektkilde for de eller aktiva ved konkurs (de har jo aldri gått med overskudd og hadde negativ egenkapital i 2005). Konklusjonen min er at en ikke bør bruke en viktig epost konto for å registere seg på siden, annet enn en "spamkonto". Og siden dere påstår at spam er noe som dere misliker så burde dere ikke samarbeidet med firma som ikke offentlig går ut med policyen når det gjelder personvern/viderebruk av epost. Spesielt når dere lar tredjepart samle inn epost-adresser på vegne av dere (siden en vanlig bruker ikke ser forskjell mellom Komplett og Interactive Advertising). (og jeg er overrasket at ingen andre har påpekt dette allerede) Endret 15. oktober 2006 av kjhanken Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ble jaggu 2 utgaver av bladet på samboeren min og! Håper jeg får låne dem av henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå