Gå til innhold

Komplett sin skrap og vinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter til kvelden til etter kl 12 i natt til jeg prøver igjen...(bruker min, min fetters, mammas, og pappas mail :!: :tease:, ingen av de har nok peil til å drive på med dette. Utenom min fetter, men han gidder ikke)

 

hehe...

 

Good Luck every one!

 

+ min ekstra mail

+ min russisk mail

 

:!: :!: :!:

Endret av Zaimmer
Lenke til kommentar
Sjansen for å vinne er sikkert mikroskopisk, og er sikkert også noe fanteri med dette.

7078068[/snapback]

 

Vel, veldig mikorskopisk er den nok ikke, da jeg har vunnet en del på interactive sine skraplodd den. Forøvrig er det liggende link til alle konkurranser på interactive.no.

 

Komplett sin runde har jeg ikke vunnet noe på enda.

Sist Norek hadde konkurranse vant jeg i alle fall en Helly Hansen t-shirt, husker ikke om det var noe mer.

Combitel (tror jeg) sin konkurranse, så vant jeg combitel t-shirt.

Pågående IDG så har jeg vunnet to utgaver av Digital World (som så mange andre).

På Tønsbergs Blads konkurranser har jeg vunnet en del forskjellig, gavekort på 500 kr på Moers, sjokolade fra Hvals, gavekort på 300 (tror jeg) på Bilpleie 1, gavekort på 300 på Expert... det var vel det jeg kom på nå... er sikkert noe jeg har glemt.

Lenke til kommentar
Vi er på prinsipielt grunnlag fullstendig enige i reglene om at man må gi sin aktive aksept før et firma skal kunne sende ut e-post. Tror det er få som misliker spam mer enn oss...

 

Denne konkurransen blir (som tidligere kommentert) driftet av en ekstern leverandør som har slike konkurranser som levebrød og er således ikke unik for oss (unntatt logoer og premier da). Vi kommer til å ta kontakt med leverandøren og fortelle at vi mener de bør forbedre informasjonen til alle sine kunder (ikke bare oss) om at man kan risikere å motta mulig uønsked informasjon før man legger inn sin e-postadresse.

7047985[/snapback]

 

Det har jo enda ikke kommet opp noe slik info. Står overhode ikke noe om policy på sidene deres (inkl konkuranse sidene for Komplett) når det gjelder epost, så de kan godt drive med videresalg av epost-adresser. Noe som sannsynligvis er en mulig inntektkilde for de eller aktiva ved konkurs (de har jo aldri gått med overskudd og hadde negativ egenkapital i 2005).

 

Konklusjonen min er at en ikke bør bruke en viktig epost konto for å registere seg på siden, annet enn en "spamkonto". Og siden dere påstår at spam er noe som dere misliker så burde dere ikke samarbeidet med firma som ikke offentlig går ut med policyen når det gjelder personvern/viderebruk av epost. Spesielt når dere lar tredjepart samle inn epost-adresser på vegne av dere (siden en vanlig bruker ikke ser forskjell mellom Komplett og Interactive Advertising).

 

(og jeg er overrasket at ingen andre har påpekt dette allerede)

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...