Gå til innhold

Komplett sin skrap og vinn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterendes, har mange par, spessielt vaskemaskiner (ting jeg absolutt ikke trenger) og komfyrer, men vinner jeg. Neida :(

7038952[/snapback]

 

Man vinner ikke vaskemaskiner og lcd'er å slikt.. les litt nøyere på premiefordelingen.

7039268[/snapback]

jeg veit...

men er da irriterendes at jeg bare får opp par av vaskemaskiner og komfyrer og slikt :p

føles som jeg kommer til å vinne noe jeg ikke vil ha :p

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge de vil ha denne perioden...

Dessuten burde det være helt random hvem som vinner, og ikke bestemt at noen vinner den dagen osv osv...

7042620[/snapback]

 

Heisan,

 

Hvor lenge denne perioden varer er avhengig av hvor mange som skraper lodd da det er et visst antall totalt. Det er selvfølgelig helt tilfeldig hvem og når noen vinner, men i løpet av hele runden blir selvfølgelig alle premiene delt ut. Gårsdagen resulterte forøvrig i 14 heldige vinnere :-)

Lenke til kommentar
Takk for at du registrerte deg på våre spillsider. Som registrert bruker vil du motta varsling om kommende spill.
Det stilles vel strengt talt krav til at kunden må gi sin aktive aksept for at et firma skal kunne sende ut den type epost. Jeg finner ingen informasjon om at man vil motta den type sendinger før registreringen. Dette er etter min mening både useriøst og uprofesjonelt av Komplett. Jeg håper at dette er en glipp fra Komplett sin side som det vil bli ryddet opp i...Dersom de ikke gjør det vil vel Nsafelogoen etterhvert forsvinne fra komplett.no vil jeg tro...

 

Vil Kompletts ofisielle bruker på forumet svare på kritikken?

Lenke til kommentar
oleanl postet i dag, 16:10

 

Det stilles vel strengt talt krav til at kunden må gi sin aktive aksept for at et firma skal kunne sende ut den type epost. Jeg finner ingen informasjon om at man vil motta den type sendinger før registreringen. Dette er etter min mening både useriøst og uprofesjonelt av Komplett. Jeg håper at dette er en glipp fra Komplett sin side som det vil bli ryddet opp i...Dersom de ikke gjør det vil vel Nsafelogoen etterhvert forsvinne fra komplett.no vil jeg tro...

 

Vil Kompletts ofisielle bruker på forumet svare på kritikken?

Naturligvis kan vi svare på det, skulle bare mangle.

 

Vi er på prinsipielt grunnlag fullstendig enige i reglene om at man må gi sin aktive aksept før et firma skal kunne sende ut e-post. Tror det er få som misliker spam mer enn oss...

 

Denne konkurransen blir (som tidligere kommentert) driftet av en ekstern leverandør som har slike konkurranser som levebrød og er således ikke unik for oss (unntatt logoer og premier da). Vi kommer til å ta kontakt med leverandøren og fortelle at vi mener de bør forbedre informasjonen til alle sine kunder (ikke bare oss) om at man kan risikere å motta mulig uønsked informasjon før man legger inn sin e-postadresse.

 

Ble litt komplisert og knotete skrevet det her, men håper du/dere forstår budskapet. Spør gjerne dersom det er flere spørsmål.

 

For egen del kan det tilføyes at jeg personlig skulle ønske det var en mulighet til kun å få informasjon om Komplett-konkurranser fremover og ikke alle andres, men er vel ikke helt objektiv der...

Lenke til kommentar
Jeg får ikke registrert meg. Står mangler brukernavn eller passord.

7055503[/snapback]

Du må regge deg på nytt... Jeg var regga etter en konkuranse som komplett ha for veldig lenge sia, da jeg bode i trondheim faktisk :p

Du regger deg lett og enkelt :)

Du bruker IKKE KONTOEN DU BRUKER PÅ KOMPLETT TIL VANLIG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...