Medisinmannen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Har hadt et problem nå i det siste. Når jeg starter pcen kommer det striper nedover skjermen, og pcen booter ikke windows. Har lagt ved bilder av stripene. Lurer på hva som er gale! Jeg greier å fikse problemet ved å slå av pcen, ta skjerm kabelen opp og ned (der ved ingangen bak på pcen). Etter det funker det. Men jeg tror noe er seriøst gale? Har for øvrig klokket pcen min, 3700+ 2.2ghz til 2.8ghz. Det funker bra, den har rundt 50*c når jeg spiller. CSS spiller jeg. Alt funker da. Grafikkkortet har ikke vært klokket. Noen idèer? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde noe lignende for en tid tilbake, og det var grafikkortet som var ødelagt. Fikk nytt på garanti. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Enten brudd i kabel eller vakkelfeil på skjermkortet, virker det som. Kan jo også være at skjermkortet ikke sitter skikkelig i slotten. Hvis du har mulighet, test kortet i en annen maskin. Test med en annen kabel, sjekk at kort sitter som det skal. Hvis problemet fremdeles er der, blir det nok å se seg om etter et nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hadde også lignende problem. Også skjermkortet! Da hadde pc'n stått ved siden av en varmeovn og skjermkortet var på en eller annen måte blitt ødelagt av den grunn! Test et annet kort Endret 10. oktober 2006 av Pipe-snipe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå