Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med nettet

Anbefalte innlegg

Har tele2 3mbit sin bredbåndslinje og kjører den på 3 dataer i huser uten problemer. Det var hertfall før jeg bytta ut min pc for 3 dager siden. Nå detter maskinen min "ut" av internett. Det vil si, msn logger av og jeg "finner ikke siden". Det skjer stadig vekk nå og jeg blir temmelig irritert. Når jeg trykker repair i windows live får jeg beskjed om at det er problemer med DNS og trykker jeg repair blir det ikke borte. Tenkte på å laste ned ny driver til nettverkskortet jeg, men har vel neppe noe å si det? Når jeg trykker på repair på network connections funker det av og til, ellers stopper den på renewing ip-adress og går ikke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uhu.. hehe hakke peil på åssen menyen ser ut på den routeren, men vil gjette på at du logger deg inn ved å følge veiviseren i instruksjonsboka..

Deretter lete etter noe som det står DHCP på.. Når du har funnet dette se om det ikke står leasetime eller noe liknede et sted der..

sikkert en nedtrekks meny. :)

lykke til :)

Lenke til kommentar

Nå går nettet tragisk tregt og jeg finner ikke DHCP noe sted.. Det føles som jeg har 56 kb modem akkurat nå, og annenhver gang jeg åpner en side går det enten jævli tregt eller finner ikke siden. Forslag?

Edit:

1uq3.jpg

2mq9.jpg

Noen som ser noe feil?

Endret av mads182
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...