sparks Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Syntes det er på tide at det lages en design kategori her som ikke nødvendigvis er web-design, men vector, grafisk design, 2d, 3d og kunst rettet foto, da jeg er sikker på at mange har interesse innenfor området, og det eneste forumet jeg vet om som dekker dette er storedyret, som er inaktivt. Håper på ny kategori! Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Helt enig at det hadde vært kjekt med en ny kategori hvor folk kan evt. poste guider og evt. egne kreasjoner. Og sef. spørsmål. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vi har jo dette forumet... Er ikke det nok? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jo, det er nok.. Jeg visste bare ikke om den Takk! Tråden er avsluttet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg