Joachimv Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har akkurat kjøpt meg ny PC med NEC DVD-brenner (AD-7173 bulk) som jeg har litt problemer med. Det samme gjelder virtuele CD-stajoner som DTools. Når jeg setter i en CD, som feks en DVD-film, så 'låser den seg' til maskina. CD-stasjonen får ikonet og navnet "Ringenes Herre.." som et eksempel, og endres ikke før ved restart dersom jeg bytter CD. Dette gjelder også DTools CD-stajoner. Har aldri opplevd dette før. Hva kan være problemet? Har sendt en klagemail til Netshop.no om DVD-brenneren, men siden jeg har problemer også med DTools så anser jeg at det ikke kan være brennerens feil.. Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøvd å avinstalere d-tools? For såvidt jeg vet så fucker d-tools litt opp i windows, uten at det betyr at den gjør noen skade. Men mener å huske at det er noe rootikit-wannabe greier for å kunne gå forbi de værste kopisperrene. Det du kan prøve er å starte opp i Safemodus (f8 @ boot). og velge å ikke boote d-tools (tror du får spm. om det ved boot). Lykke til Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Har avinstallert DTools men har fremdeles samme problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå