Almadora Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Endelig har jeg giddet å laste ned firefox og innstalert! Gledesutbrudd Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) http://www.Opera.no Sier bare jeg Endret 10. oktober 2006 av Nets Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 yey... du er helten min ass Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.Opera.no Sier bare jeg 7038211[/snapback] Er Opera bedre enn FireFox? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nei, den er ikke det Det kommer selvfølgelig ann på hva brukeren foretrekker. Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du liker en allt i ett browser så bruk opera - web + torrent +++ Opera - ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du liker en allt i ett browser så bruk opera - web + torrent +++ Opera - ingen over ingen ved siden 7038362[/snapback] det er en menings sak.. Torrenten på opera eri kke fult så bra, men går jo. Er ikke akuratt det som frister. Hvis du vil ha en ren nettleser, velg FF så kan du bare installere plugins hvis det er noe du trenger.. Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du liker en allt i ett browser så bruk opera - web + torrent +++ Opera - ingen over ingen ved siden 7038362[/snapback] det er en menings sak.. Torrenten på opera eri kke fult så bra, men går jo. Er ikke akuratt det som frister. Hvis du vil ha en ren nettleser, velg FF så kan du bare installere plugins hvis det er noe du trenger.. 7038375[/snapback] Er jo visse funksjoner jeg tror du ikke får plugins for da. F.eks at du kan se et mini-screenshot i tabbed browsing når du holder over tabben. Og egentlig så er det vell mye gammel vane når det kommer til opera, har blit vant til at det er så praktisk og lett å bruke at jeg ikke bytter til noe annet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.Opera.no Sier bare jeg 7038211[/snapback] Dette hadde vel egentlig ingen ting med topicen å gjøre. Om han er fornøyd med Firefox, så site han trenger da er total unødvendig propoganda ifra deg. Og Firefox kan fullt bygges ut med add-ons, men har ikke de totalt unødvendige tilleggene i Opera som du blir tvunget til å installere. Alt kommer tilbake om smak og behag. Jeg bruker selv Firefox, og er super fornøyd. Gleder meg til Firefox 2.0. Uansett, godt å høre du fant deg en sikrere nettleser enn Internet Explorer. Birger Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Endelig har jeg giddet å laste ned firefox og innstalert! Gledesutbrudd 7038207[/snapback] Gratulererer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå