wolfen2 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har oppdaget feilen på min Razer Diamondback mus.. det er ledningen som er gåen rett ved selve musa. Nå vil jeg fikse det men tør ikke å bryte den opp. Det er sikkert noen skruer eller no sånt. Men hvor? Noen som har åpnet en sånn mus og kan fortelle meg hva som må gjøres for å åpne denne? Lenke til kommentar
morra Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor gammel er den? Er det fortsatt garanti på den? Jeg ville anbefale å høre med forhandler om de kan reparere den for deg. Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Den er nok over 1 år. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 du må fjerne den store "glidz'en"! gå inn på razerblueprints.com er på skolen skulle gjerne fiksa bedre link... evnt. søk litt på google Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Har forsøkt å søke på google.. Får opp en masse om hvordan man pakker den opp av eska. :-) razer+dismantle nytter ikke razer+open osv... men ikke no fornuftig. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Prøv å søke etter "+Razor +Diamondback +disassembly" uten gåseøyne og med mellomrom mellom ordene, da får du nok noen relevante treff. Gjorde det samme når jeg skulle åpne og rense min MX1000 og fant en fin guide på første treff. Endret 10. oktober 2006 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
wolfen2 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Den måten har jeg ikke søkt på.. lærte no nytt der og jaggu fant jeg løsninga. http://www.razerblueprints.net/index.php?o...&id=0&Itemid=42 Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hvem sa razerblueprints? hehe.. det er en ganske god side, har brukt den litt i forbindelse med min copperhead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå