C-angel Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvilke av disse to alternativene bør jeg gå for? Eventuelt om noen har bedre alternativer til samme pris så kom med det. Netshop Komplett Maskinen skal i all hovedsak brukes til lett kontorarbeid, surfing og enkel bildebehandling/fremvisning. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ingen av de har skjermkort. ville valgt nethsop pga at cpu deres var bedre. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg regner vel med at det integrerte skjermkortet skal holde til nevnte bruk? Ser også at det er mulighet for oppdatering av skjermkort hvis dette skal bli nødvendig i fremtiden. Når det gjelder CPU så er valget klart. Men er det noe jeg overhodet ikke har greie på så er det hvordan de to skjermene stiller mot hverandre, og om eventuelt resten av utsyret fra komplett sin pc forsvarer dårligere CPU. Endret 10. oktober 2006 av C-angel Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Til den prisen er det nok ingen knallskjerm uansett, ville gått for netshop sin og kjøpt 512MB ram til senere, gjør man det er ytelsen på den pcen overlegen. Endret 10. oktober 2006 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå