alinor Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja for i Rome oppførte AI seg helt rart når det gjaldt fjellpass. jeg tror gallerne bare beveget seg i passet mellom masillia og mediolanium Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Det har kommet fram at Den Polske betaversjonen som er lekket ut Vart testet på To PC er som ikke støtet SSE2 mere på Totalwar.org.pl men det som gjorde at den var så bugy var, at det var en tilig betaversjon som de hadde fåt tak i. Men fremdeles ikke noe informasjon om M2TW vil støte SSE2 fra SEGA eller CA. edit: Skrive Leif edit2: CA isteden for AC og fikset linken linket til feil netsted Endret 12. oktober 2006 av DeZtr0 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har nå prøvd å ta kontakt med tre stykker i CA. The shogun, prasthereaper og wikiman, hvor jeg på vennlig vis sa at vi ønsket en offisiell uttaelse snarest mulig, får håpe at noen av de svarer. =) @alinor: Det virker som om du er totalwar -interessert, men jeg er jo ikke sikker, men hvis du er, kan du jo stikke innom totalwar -kategorien https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=236 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det oe nytt at spill nebytter SSE2? Hva er det egentlig som er så flott med SSE2? Skjønner meg ikke på den problematikken. Jeg har til gode å prøve demoen, får se om jeg får tid til helga. Det jeg imidlertid vet ganske sikkert er at jeg gleder meg som en unge til slippdato. Hvis det er som det blir sagt, mer eller mindre likt Rome, men med bedre grafikk og litt bedre kampansjedel og AI ternger jeg ikke noe mere for å bli overbevist. Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Syns dette spillet ser veldig bra ut! Digget Rome:Total Ware så skal nokk kjøpe dett ja Lenke til kommentar
rAstha Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Syns kampdelen virker svært lovende. I rome ble man fort lei av at soldatene bare sto stille og slo på hverandre og dessuten så ut som kloner alle som en. Her er soldatene litt forskjellige fra hverandre, de sloss som menn og spidder hverandre\gjør comboer og lingnende... Lekkert! Dessuten elsker jeg at de blir mer og mer gjørmete når de sloss. Syns disse tingene hever hele slag-opplevelsen mange hakk jeg. Rome ser statisk ut i forhold. Endret 13. oktober 2006 av rAstha Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har studert grafikken nærmare, og eg må seie meg imponert over grafikkmotoren, egentleg. Så sjølv om gameplayet ikkje har forandra seg, så er slagbiten blitt mykje tøffare og morsommare enn i Rome. Skjønt eg skulle ønska gameplayet låg nærare den første Medieval-tittelen, inkludert fysikkbiten fra Rome, enn Rome. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dette er også sagt i en annen tråd, men siden der så diskutert her kan jeg informere om følgende: Det er offisiellt av CA, det fulle og hele spillet vil ikke kreve SSE2! fra: http://p223.ezboard.com/fshoguntota...icID=4733.topic Quote:Originally Posted by Palamedes CA Staff -------------------------------------------------------------------------------- Wow the forums are running hot with demo chat. I thought I better hurry up and address some of your concerns so you can relax and enjoy the weekend. As mentioned in the developer blogs the demo is a pre-beta build and since then the game has had over 2 months of polish and optimization. I am happy to inform you that: • SSE2 is only required for the demo, the release version of the game will only require SSE. • Most of the issues with the Athlon XP processor were fixed for the release version of the game, the single player game works fine but there are a few residual issues with multiplayer and as such we can’t officially support it. • Regarding frame rate, considering there has been over 2 months of work on game optimization I think it’s safe to assume the frame rate in the release game will be better than the one seen in the demo. I will be sure to keep up to date with the demo chat and try and address any additional issues requiring clarification. Jason Kilde: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=64818 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Får jeg bedre framerate enn demoen så er jeg imponert.. Er egentlig veldig imponert over CA generelt med oppdateringer og slikt.. Håper dem følger opp med raske oppdateringer, som med RTW.. Regner med den har noen små bugs når den kommer.. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Raske oppdateringer? R:TW? Høhøhø... Nå som det er Sega, og ikke Activision, som er utgiver, får vi kanskje patchene litt raskere. De var horribelt trege i R:TW. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) CA har blitt mye flinkere på å oppdatere med informasjon, småsnutter etc. i forhold til med RTW. Nå er de blitt mer omgjengelige føler jeg og går mer ut og møter folket. Om de hører på folket og holder løfter er en annen sak Endret 13. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 En ting jeg vil ha med ifra Rome er det derre javalin\sverd karene av en eller anna tilnærmet sort i Medieval 2:) bare eeeelsket og se de kaste javelin'sene deres og slakte halve motstanderne før dem sprang inn med sverdene sine<3 Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette var knall!! Slaget ved agincourt var spessielt heftig! Men synes langbuene kunne vært mer effektive litt feil tekniske sett men. Skal definitivt kjøpes Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 En ting jeg vil ha med ifra Rome er det derre javalin\sverd karene av en eller anna tilnærmet sort i Medieval 2:) bare eeeelsket og se de kaste javelin'sene deres og slakte halve motstanderne før dem sprang inn med sverdene sine<3 7065550[/snapback] den takktikken ble ikke bukt i middelalderen og er ikke med i spillet Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Min bærbare Toshiba Satellite som er et stykke over et år gammel, klarte og kjøre det greit med medium instillinger på basic settings og noen ting som textures på advanced settings low. Kan muligens hakke litt mer med flere menn dog, jeg får sjekke det når spillet kommer ut Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ser ikke helt poenget med at demoen har krav om SSE2 når ikke selve spillet har det. Jeg aner ikke hva SSE2 gjør i praksis, men ser ingen grunn til å ga tilbake på kravene på en utgivelse i forhold til demoen. Nå er demoen lastet ned, i morgen skal jeg spille masse. SSE1 eller to, dette spillet blir kanon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg