supralead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser du refererer til play-asia.com. Skriver de vareverdi utenpå pakken eller er det sjanse for å få pakken gjennom til Norge uten moms og avgifter? Tore 7039858[/snapback] Sjekk denne tråden. Birger 7040310[/snapback] Mange takk for gode råd angående play-asia.com Mail er sendt dem Regner med at det kan bli en del bestillinger derfra hvis dette ordner seg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Dem er ganske raske på å svare også,bare husk å bestille 1.spill pr.ordre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Som forventa egentlig, heilt OK pris. Hadde dei berre heva mva-grensa til 1000 no kunne me fått spela til 3-400 kroner. Lenke til kommentar
supralead Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Dem er ganske raske på å svare også,bare husk å bestille 1.spill pr.ordre 7043613[/snapback] cd-wow.com merker ikke pakkene sine med verdi hvis du bestiller ett spill derfra går det sannsynligvis gjennom tollen i den tro at det er en film de er riktignok ikke spesiellt billige på spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 280,- for noen spill i ny og ne må ihvertfall sies å vere rimelig. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja det hadde vært fint for lommeboka Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Dette var godt nytt! Eg gledar meg til PS3 kjem ut, og til me får sjå kva maskina er i stand til. Eg for min del gledar meg mest til å sjå meir av mediasenter funksjonane. Hvis den spelar av alle slags format, out of the box, kjem eg garantert til å kjøpe den så fort som mogleg. XBOX 1en min er ein god mediasenter boks - men den byrjar å dra på åra, og eg har lyst å sjå meir av HD materialet mitt - utan å måtte nytta meg av den handicappa mediacenter funksjonen til 360. Streaming av filmar i 720p er risky business, og det er ikkje sjeldant ein får network congestions. Men tilbake til topic: bra at spelprisane ikkje vert så stive. Eg skal jo ha ein PS3 med tida eg og. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må bare si det om igjen, utrolig bra nytt Hadde blitt ganske drøyt for min egen del dersom spillene kostet opp mot 900 kr. Skal ha ps3en med 3-4 spill til lanseringen, det kunne blitt nærmere 10 000. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det vil nok alltid være en viss priskrig mellom elkjip og andre store kjeder =) så kunne vel ha plukket opp et spill for 700,- i verste tilfelle. uansett, 500,- burde vært maxpris! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når faktisk Play-Asia.com klarer å få prisen ned til 280,- for X360 spill. Da begynner jeg faktiskt å lure på hvorfor vi skal betale så sinnsykt dyrt her ilandet. Birger Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Når faktisk Play-Asia.com klarer å få prisen ned til 280,- for X360 spill. Da begynner jeg faktiskt å lure på hvorfor vi skal betale så sinnsykt dyrt her ilandet. Birger 7049279[/snapback] Lurer jeg også på kan vel ikke bare være mva vel?! tror usa har 6 eller 8 mens vi har 25 eller no??! jooo, også har vi miljøgebyr da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå