Roiku Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg tolker spørsmålet som "Har forumbruker forandret deg?", og ikke nødvendigvis dette -Oppnådd perfekt grammatikk -Nyttig trening pg referanse -Blitt kjent med mange -Lært å tenke før jeg snakker -Lært om flere synsvinkler og meninger om saker -Lært å stille meg selv nye spørsmål De fire øverste gjelder tiden da jeg var Admin på itpro.no. Når det gjelder dette forumet er stort sett bare de to nederste aktuelle, men håper at nr 3 også kan bli sann Endret 10. oktober 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Bedre språk. Skriver raskere. Flinkere til å uttrykke egne meninger, både online og offline. Blitt kjent med mange, som jeg må treffe, og har truffet. Bruker mye tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Bedre språk. Skriver raskere. Flinkere til å uttrykke egne meninger, både online og offline. Blitt bedre til å finne/lære ting Bruker kanskje litt mye tid på forumet Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 7040033[/snapback] Det var så godt som en copy-paste av min. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vel, jeg tror ikke forumbruken endrer meg som person. Men jeg blir nok som dere andre flinkere til å skrive, samt formulere meg slik at folk forstår hva jeg mener. Jeg vil tro det mest positive med forumet er de jeg blir bedre kjent med, og snakker litt ekstra. Kjipt å bli småavhengig, men jeg tenker for meg selv at det finnes da så mye verre ting å være avhengig av Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har kjeftet på meg selv et par magesår for å være så dum at jeg kommer hit enda. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Forumet gjorde nok at jeg slutt å spille cs ei stund, men nå har en kompis fått meg til å begynne å spille litt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå