Neppe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Satt i går å tenkte på hva forumet har gjort for meg, positivt og negativt. Positivt: Jeg spiller mindre, skriver fortere og sikkert bedre. Negativt: Brukt mye tid, MYE TID. Dette gjelder vel samtlige her ? Uansett, så har forumet totalt forandret mitt bruksomerådet på pcen. Synes det er en smule snodig å tenke på. Har fått masse gode venner, folk som jeg gjenre vil og skal prøve å få truffet en gang. Juliess Du MÅ bare treffes. Zande du MÅ treffest Jarmo Du rocker for pocker! Knut Erik Det blir fest i Trondheim neset år, ikke sant ? Og til alle andre. Digg! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 kan bli litt slavisk å bruke forumet, som er negativt. Kansje vi skulle krangler over territorium, lagt bjørnefeller på enkelte, tagget litt lilly was here. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Langt bedre norsk og mindre spilling tenker jeg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og en haug med poster uten mening. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Langt bedre norsk og mindre spilling tenker jeg. 7037990[/snapback] Yeees.. Og en haug med poster uten mening. 7038252[/snapback] Yeheheeees Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 forumet endrer jobben min, da har jeg faktisk noe å gjøre i den tiden jeg ikke har noe å jobbe med, som kan være ganske lenge... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja som alle andre har sagt så har jeg brukt MYE tid her, men jeg har også lært masse her. De fleste brukerene (og moderatorene, adminene) virker som kjempe greie folk. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Forumet har nok ikke endret livet mitt, men det har gjort at jeg spiller mindre og jeg har fått masse nye og gode bekjentskaper med flotte mennesker. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Forumet har lært meg alt jeg kan om grammatikk, har lært å leve livet, har lært å ikke hate meg selv, har lært at forumet er det viktigste i hele verden. Dessuten har jeg blitt kjent med mange koselige mennesker. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Huff. For de av dere som husker Delphiforumet så er vel forumet mer en avhengighet. Tror ikke vi er så mange veteraner (fra hws delphiforum) og fra tiden hw var en ekkel brunfarge igjen her, men det må sies jeg bruker forumet mindre og mindre for hvert år som går. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) forumet har forandret meg ja; -skriver bedre -blir kjent med mange rare folk -får meg til å skjønne at det finnes alltid mange forskjellige syn på en sak Endret 10. oktober 2006 av fox88 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Neppe: Så UTVILSOMT! Partey all niet! \o/ hihi - så kan vi preike om bankting og.. uh.. vitnemål. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 -skriver bedre 7039296[/snapback] Jepp, lagt merke til det ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Som alle andre så skriver jeg bedre, jeg har ikke sett på tastaturet på flere måneder Vet knapt nok hvordan det ser ut Har blitt kjent med mange kule folk Har blitt flinkere i PHP og Websaker Tja... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde en gang tro på menneskeheten... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde en gang tro på menneskeheten... 7039519[/snapback] Jeg trodde det var håp for alle ungdommer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg hadde en gang tro på menneskeheten... 7039519[/snapback] Jeg trodde det var håp for alle ungdommer. 7039530[/snapback] Faktisk ja, jeg har oppdaget at det finnes mange idioter også ^^ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det har vel det Jeg skriver bedre, ble aldri fjortiss, var så stor fjortisshat faktor her, at jeg ble avskremt. Har blitt mer sosial (tro det eller ei), har lært mye, har dratt med meg mye kunnskap fra forumet. Men som andre, har jeg også kuttet forumet mer og mer ut etter hvert. Høy fjortissfaktor og det at jeg ikke liker ting som er så satans populært. Blir for kommersielt på en måte. Synes det er mye bedre med små grupper hvor alle kjenner alle. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Langt bedre norsk og mindre spilling tenker jeg. 7037990[/snapback] Samme her Får ALDRI en eneste feil i rettskrivning og før hadde jeg mange feil. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg syntes forumet er kos Neppe: har alltids et gjesterom her i Oslo hvis anledningen byr seg ..og folkens: jeg har kone så ingen ymske ideèr nå =) Har egentlig svært få venner som deler min interesse i data men her på forumet kan jeg fritt dele min interesse med alle. Ellers syntes jeg det er spennede å lese diverse folks mening, som f.eks Simen1, TWFA og m.fl som henger under Samfunn -> Politikk. Deler ofte samme mening som dem men de klarer å forumlere det tekstlig i motsetning til meg. Har forumet forandret meg? Vel, kanskje ikke så mye men har ihvertfall forandret min hverdag Endret 10. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå