Otte Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Som topic sier så lurer jeg på det å bygge en htpc når man har vanlig 100Hz tv er bortkastet. Har testet litt med bærbar pc og den kan ikke brukes til noe særlig annet enn å se film fra. Vil dette være det samme med en ordentlig htpc? Eller finnes det muligheter til å få dette bedre? Mvh Otte Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå er jo hoved ideen med HTPC å se film da (og spille av musikk).. En vanlig TV er nok ikke ideelt til PC bruk uansett hvordan man vrir og vender på det.. Lenke til kommentar
Otte Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå er jo hoved ideen med HTPC å se film da (og spille av musikk).. En vanlig TV er nok ikke ideelt til PC bruk uansett hvordan man vrir og vender på det.. 7037928[/snapback] Det blir vel egentlig ikke så mye vanlig pc bruk fra den, men det hadde vært kjekt å se hvilken film man setter igang, ikke minst å finne den på harddisken. Eller blir det en annen oppløsning med Windows Media Center? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Media centre pleier å gå fint å se menyer og skrift i, de er mer tilpasset jobben enn f.eks windows. Selv bruker jeg en projektor til HTPCen min her på 854X480 i oppløsning, det er ikke noe særlig til windows men pent og klart bilde i Mediaportal.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har en vanlig 100Hz tv 32" widescreen da men. Har stilt opp skrift størrelse og ser lett hva der står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå