rvenes Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Uhm... trur skjermkortet mitt er på veg til å dø... Installerte windows på nytt og nå vil ikkje windows reboote med ati drivern installert. Går eg inni sikkermouds og avinstallerer alt av ati drivere så får eg komme inni windows på normal måte, men da uten drivere. Uten drivere, ingen morro. Noken som har vore borti noke slikt før? Trur det blir RMA søking neste, om ingen har noken trix! kortet er ikkje meir enn eit par mnd gammalt. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Uhm... trur skjermkortet mitt er på veg til å dø... Installerte windows på nytt og nå vil ikkje windows reboote med ati drivern installert. Går eg inni sikkermouds og avinstallerer alt av ati drivere så får eg komme inni windows på normal måte, men da uten drivere. Uten drivere, ingen morro. Noken som har vore borti noke slikt før? Trur det blir RMA søking neste, om ingen har noken trix! kortet er ikkje meir enn eit par mnd gammalt. 7037699[/snapback] Har opplevd dette et par ganger. Den ene gangen måtte jeg formatere og reinstalere windows, den andre gangen holdt det med å reinstalere drivern. Har en teori om at det er drivern som er problemet, og ikke kortet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 installer gammel driver, evt den som følger med kortet ikke nyeste. drivercleaner kan være en fordel for å unngå krasj. tror jeg sliter med samme problemet med et x700. også det med at kortet kan være litt løst i porten, tyngde etc. som gjør at det blinker mistenker jeg og krasjer/fryser. prøv også kansje en bios oppdatering samt en windows oppdatering, som muligens samkjører bedre med ati driverne. også når en avinstallerer kan en være uheldig å få med seg en fil eller noe som gjør at ting kolliderer. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 eh, fant ut av feilen. har eit skjermkort nr 2 i pc'n... eit ati radeon x500 eller.no, og når eg tok ut det starta den fint. anyway, x1900xtx'n er sendt tilbake til komplett pga feil på eine dvi utgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå